מהמידע המודיעיני ועד ללכידה: כך נתפס החשוד באונס בגדרה

בתיעוד חדש מסיום לכידתו של הבדואי החשוד במעשה הקשה בסוף השבוע, נראים כוחות הביטחון בעת איזוקו של בן ה-22 | לוחמת שהיתה בשטח, סיפרה: "ברגע שקיבלנו את המידע הרלוונטי, חברנו למג"ד כדי לבצע פעילות משותפת בכפר רמאדין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/23 19:50 יד בשבט התשפג

מהמידע המודיעיני ועד ללכידה: כך נתפס החשוד באונס בגדרה
החשוד הבדואי | , צילום: Hadas Parush/Flash90

המשטרה ממשיכה בחקירת האונס הקשה בגדרה, במסגרתה האריכה את מעצרו של החשוד, בדואי בן 22, לצד המשך בחינת הממצאים שנדגמו בזירה ומחוצה לה. בנוסף, אמצעי תיעוד שתפסו בלשי הימ"ר נבחנים, במטרה לבחון את תנועותיו של החשוד בעיר, טרם ביצוע העבירה החמורה.

אתמול התקבל מידע מודיעיני על פרטי רכב שמקושר למקרה האונס, וכוח מילואים של צה"ל מגדוד 9214 וכוח של משטרת מחוז ש"י אשר היו במשימת שילוב זרועות שגרתית קפצו למרחב ופרסו מחסומים בפאתי הכפר ראמדין במטרה לעצור את הרכב החשוד. הכוח, בפיקודו של מפקד הגדוד ביצע פעילות בתוך הכפר שהובילה ליציאת החשוד ממחבואו ותפיסתו במחסום שנפרס מחוץ לכפר.

אחת הלוחמות אשר שהתה עם כוחות המשטרה ושהצליחו לעצור את החשוד במחסום סיפרה: "ברגע שקיבלנו את המידע הרלוונטי, חברנו למג"ד כדי לבצע פעילות משותפת בכפר רמאדין, הצלחנו לתפוס את הרכב החשוד במחסום שנפרס בפאתים, תחושת ההצלחה מספקת מאוד".

"נכון לעכשיו אין בסיס שהאונס בוצע על רקע לאומני"

ראש מפלג בילוש ימ"ר מרכז, סנ"צ אלדד אלישיב, הבהיר מוקדם יותר היום בראיון שנערך עמו ב"חדשות 12" כי "נכון לעכשיו אין בסיס שהאונס בוצע על רקע לאומני".

עוד הוא אמר אלישיב, תושב גדרה בעצמו, כי "זה אירוע מטלטל, אבל המשטרה עשתה את עבודתה היטב - פחות מ-24 שעות החשוד היה בידי המשטרה. למי שאבדה תחושת הביטחון - היא צריכה לשוב ובגדול".