עמית סגל תוקף: "גם מסית, גם שקרן וגם פחדן"

הפרשן הפוליטי מגיב בחריפות להתחמקות של זאב רז מפרסום הפוסט שקרא "בן מוות" לראש הממשלה נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/23 21:54 יג בשבט התשפג

עמית סגל תוקף: "גם מסית, גם שקרן וגם פחדן"
צילום: Flash90

המערכת הפוליטית סערה הערב (שבת) אחרי שפורסם כי זאב רז, טייס קרב לשעבר וממובילי מחאת בלפור כתב כי נתניהו הוא בן מוות. מאוחר יותר, אל"מ במילואים רז התחמק וכתב כי "הפוסט שהעליתי כאן עם המלים 'דין רודף' היה ציטטה של אדם שחזר בו", עמית סגל לא קנה את התירוץ.

מסית, שקרן, פחדן

הפרשן הפוליטי הסרוג העלה צילום מסך של פוסט ההסבר וכתב כי לדעתו רז הוא "גם מסית, גם שקרן וגם פחדן". באותו פוסט כתב רז כי "מחקתי את הפוסט הקודם ואינני מזדהה עם פוסט זה ועם רוח הדברים".

כזכור, בפוסט הסערה רז כתב כי "ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף. דין הרודף שלי אומר: אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו. לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב להרוג קודם את הפושעים. מכין גילוי-דעת מפורט בנושא".

הליכוד: "שב"כ והמשטרה חייבים לפעול מיד"

מפלגת "הליכוד" כתבה בתגובה לדברים: "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף. אנחנו מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו ואת שרי הממשלה. שב״כ והמשטרה חייבים לפעול מייד כדי לעצור אותו ואת יתר המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו".

זאב רז שהליכוד הגיב לדבריו, הוא אלוף משנה במילואים ושירת בחיל האוויר כטייס קרב. בשנים האחרונות הוא ממובילי מחאת בלפור נגד ראש הממשלה, והיה גם, למרבה האירוניה, חבר ב"מטה למיגור ההסתה".