מרכז חדשני לנוער בסיכוי יוקם בקרית ארבע על ידי "שפרה פשוט לאהוב"

החלו עבודות הבניה של מרכז חינוכי לנוער בסיכוי שמוקם על ידי עמותת "שפרה פשוט לאהוב" בקרית ארבע. המרכז יוקם לזכר שפרה בן ציון ז"ל, אשת חסד מקרית ארבע שנפטרה ממחלה קשה לפני כשבע שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 18:19 יא בשבט התשפג

מרכז חדשני לנוער בסיכוי יוקם בקרית ארבע על ידי "שפרה פשוט לאהוב"
הדמייה | , צילום: יח"צ

בקרית ארבע התקיים השבוע טקס מרגש לרגל תחילת עבודות הבניה של מרכז חינוכי לנוער בסיכוי שמוקם על ידי עמותת שפרה פשוט לאהוב. העמותה נרתמה לבקשת המועצה המקומית ותקים את המרכז לזכר שפרה בן ציון ז"ל, אשת חסד מקרית ארבע שנפטרה ממחלה קשה לפני כשבע שנים.

עמותת שפרה פשוט לאהוב הקימה בתים מוגנים לנערות בשומרון ובבנימין והמרכז החדש שיוקם בקרית ארבע הוא הפרויקט השלישי של העמותה.

יו"ר העמותה, דוידי בן ציון, סיפר בטקס על אמו: "אמא היתה רואה את הלב של כל אחד ודאגה לכל ילד וילדה כאילו היו ילדיה. אנחנו מאמינים בכוח של כל נער ונערה להגיע לפסגות הגבוהות ביותר ונמשיך להקים מיזמים שיעניקו לנוער בסיכוי חום ואהבה לצד כלים מקצועיים להצלחה בחיים. מדובר במנהיגים ובמנהיגות שיובילו את מדינת ישראל ובעזרת השם נבנה עבורם את "מרכז שפרה" ברמה הגבוהה ביותר".

דוידי בן ציון |

דוידי בן ציון | צילום: יח"צ

שפרה בן ציון ז"ל |

שפרה בן ציון ז"ל | צילום: יח"צ

ראש המועצה המקומית קרית ארבע-חברון אליהו ליבמן, בירך את מתנדבי העמותה ואת משפחתה של שפרה, ואמר: "בית זה יתן עוצמה לקהילה, יחזק את הקשר של הנוער עם הקהילה ושל הקהילה עם הנוער. אני רוצה להודות ליוזמים, למשפחה של שפרה, לבעלה הרב שמעון בן ציון, שהוא ואשתו נודעו בקרית ארבע כאנשי חסד, אנשים שקמים בבוקר כדי לעשות טוב לחברה ולקהילה. מרגש מאוד לראות שהמורשת של שפרה ז"ל ממשיכה איתנו הלאה".