יאיר לפיד הציע לנתניהו טיפים למסעדות בפריז - בליכוד הגיבו

ראש הממשלה נתניהו המריא לפריז היום עם רעייתו, יו"ר האופוזיציה שחזר משם לא מזמן עקץ את ראש הממשלה בחשבון הטוויטר והציע לו טיפים למסעדות בפריז. החשבון הרשמי של הליכוד עקץ בחזרה

מאיר כהן מאיר כהן כיפה, חדשות כיפה 02/02/23 16:34 יא בשבט התשפג

יאיר לפיד הציע לנתניהו טיפים למסעדות בפריז - בליכוד הגיבו
בני הזוג נתניהו בעת עלייתם למטוס | , צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו טס היום (ה') לפריז יחד עם רעייתו שרה שם ייפגש עם ראש ממשלת צרפת עמנואל מקרון. מי שמיהר לעקוץ את ראש הממשלה נתניהו, הוא ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד אשר עקץ את נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו לנתניהו: "הבנתי שנתניהו עושה את הוויקאנד בפריז. תן טלפון אם אתה צריך טיפים למסעדות" 

לפיד: "תן טלפון אם אתה צריך טיפים למסעדות"

"לגבי הטיפים ממך, כבר ראינו מה הם שווים בשנה האחרונה"

הגולשים הרבים הגיבו לציוץ של לפיד ביניהם גם החשבון הרשמי של תנועת הליכוד שענה ליו"ר האופוזיציה: "מדהים שדווקא הסופ״ש אתה לא בפריז. לגבי הטיפים ממך, כבר ראינו מה הם שווים בשנה האחרונה"

הציוץ של יאיר לפיד והתגובה של הליכוד

הציוץ של יאיר לפיד והתגובה של הליכוד צילום: צילום מסך טוויטר יאיר לפיד

נזכיר, בתחילת החודש טס יו"ר האופוזיציה יחד עם רעייתו לחופשה קצרה בפריז. נסיעתו של לפיד עוררה סערה בישראל מאחר והטיסה נעשתה פחות מיממה אחרי החשיפה המרעישה של תוכנית יריב לוין לשינויים במערכת המשפט וגררה אחריה תגובות רבות ולא מעט ביקורת. ואפילו מערכון בארץ נהדרת .

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן