טרגדיה בירושלים: גבר ואישה נהרגו בהתהפכות רכב

אישה כבת 40 וגבר כבן 60 נהרגו בתאונת דרכים ברחוב עזריאל הילדסהיימר שבירושלים | אישה נוספת כבת 40 נפצעה באורח קשה עם פגיעה רב מערכתית

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/02/23 23:01 י בשבט התשפג

טרגדיה בירושלים: גבר ואישה נהרגו בהתהפכות רכב
צילום: דוברות מד"א

הערב (ד') התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים ברחוב עזריאל הילדסהיימר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה כבת 40, ככל הנראה הולכת רגל, וגבר כבן 60 שנלכדו ברכב ללא סימני חיים וקבעו את מותם במקום .בנוסף הצוותים העניקו טיפול רפואי לאישה נוספת כבת 40 שנלכדה ברכב כשהיא בהכרה. לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש, חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים שערי צדק את אישה עם פגיעה רב מערכתית.

פאראמדיק מד"א מורד אברהים וחובש בכיר במד"א משה חמד סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. היה גשם סוער והרחוב היה רטוב. אישה כבת 40 שכבה בצד הכביש כשהיא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. במרחק של מספר מטרים ממנה נלכדו גבר ואישה בתוך רכב שהיה הפוך על צידו עם פגיעות פח קשות בכל צדדיו. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ומותו נקבע בשטח והאישה הייתה בהכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר פעולות החילוץ העברנו את הפצועה מהרכב לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה."

שלושה נערים נהרגו בתאונה קטלנית בגליל: "מזעזע, הרכב היה מעוך לחלוטין"

כזכור, לפני כשלושה שבועות, אורי מלול, אריאל שטרן ודניאל פורת מכפר בלום נהרגו  בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 9779, סמוך למושב בית הלל שבאצבע הגליל. במשטרה חשדו כי הרכב בו נסעו שלושת הנערים נסע מכיוון קריית שמונה ונהגו ביצע פניית פרסה מבלי שהבחין ברכב שהגיע מולו.

פאראמדיק מד"א אלי בן זקן סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו שני כלי רכב, אחד מהם שבו נסעו 3 צעירים היה מעוך לחלוטין, מתוך הרכב חולצו 3 צעירים כבני 18 שניים מהם היו ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם, השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר שהורדם והונשם פינינו אותו במסוק של חיל האויר לבית החולים במצב קשה, מהרכב השני חולצו גבר ואשה בשנות העשרים כשהם בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים במצב בינוני ויציב".