מיקי זוהר הגיע לביקור במוזיאון הגדול מסוגו בעולם

שר התרבות והספורט התארח ב"אנו - מוזיאון העם היהודי", ובכך ציין חצי מיליון מבקרים שהגיעו למוזיאון עד היום. מדובר באחד מהמוזיאונים המתקדמים בעולם מבחינה טכנולוגית והוא משתרע על 7000 מ"ר של שטח תצוגה הכוללים למעלה מ- 500 מוצגים ופריטים נדירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/23 17:11 י בשבט התשפג

מיקי זוהר הגיע לביקור במוזיאון הגדול מסוגו בעולם
שר התרבות מיקי זוהר במוזיאון, צילום: איציק בירן

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע לביקור ב"אנו - מוזיאון העם היהודי" - המוזיאון הגדול מסוגו בעולם והיחיד שמספר את סיפורו המלא של העם היהודי באופן חווייתי לילדים ולמבוגרים וציין בכך חצי מיליון מבקרים שהגיעו למוזיאון עד היום.


 
השר, שזהו לו ביקורו הראשון במוזיאון כשר התרבות, הגיע אתמול (ג') לסיור במוזיאון ונפגש עם אירינה נבזלין - יו"ר דירקטוריון המוזיאון, דן תדמור – מנכ"ל המוזיאון ועדי אקוניס מנכ"לית אגודת הידידים.
 
המוזיאון, הפועל בתמיכת משרד התרבות, נפתח לפני כשנתיים לאחר 10 שנות תכנון ובנייה בהשקעה של 100 מיליון דולר. הוא אחד המוזיאונים המתקדמים בעולם מבחינה טכנולוגית ומשתרע על 7000 מ"ר של שטח תצוגה הכוללים למעלה מ- 500 מוצגים ופריטים נדירים, 54 סרטים בהפקה מקורית ו-25 מוקדים אינטראקטיביים מהנים לכל המשפחה. בביקורו התרשם השר מהתערוכה ואמר כי הוא מתרגש לראות את היסטוריית העם היהודי פרוסה למולו.