ללא בושה: התחזה לנערה ברזילאית וביצע עבירות מין בקטינים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב ירושלים שהתחזה באינסטגרם לנערה ברזילאית בת וביצע עבירות מין בשמונה קטינים כבני 15-11

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/02/23 16:39 י בשבט התשפג

ללא בושה: התחזה לנערה ברזילאית וביצע עבירות מין בקטינים
צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים, וזאת לאחר שהתחזה לנערה ברזילאית באינסטגרם וביצע עבירות מין בשמונה קטינים כבני 15-11.

הציג את עצמו כנערה ברזילאית בת 14, שאביה מכה אותה וסובלת ממחלה סופנית

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רינת בן יעקב, הנאשם התחזה בפני שמונה קטינים בחשבון האינסטגרם לנערה ברזילאית בשם ,Juliana Andreucci על מנת לקיים עמם שיחות בעלות אופי מיני. בין היתר פנה הנאשם לקטין בן 15, המשתתף בתחרויות ספורט והציג את עצמו כ- Juliana נערה ברזילאית בת 14, שאביה מכה אותה וסובלת ממחלה סופנית.

הנאשם ביקש מהקטין לשלוח לו תמונות אינטימיות וסרטונים בעלי אופי מיני והמתלונן שלח לו. לאחר כמה שבועות ביקש הנאשם מהמתלונן לשלוח לו סרטון נוסף בעל אופי מיני אך המתלונן סרב. בעקבות כך הנאשם איים על המתלונן כי במידה ולא ישלח לו את הסרטון המיני הוא יפיץ את הסרטונים הקודמים לבני משפחתו ועוקביו באינסטגרם, מה שגרם למתלונן לשלוח לו סרטונים נוספים.

הנאשם איים הנאשם על המתלונןכי אם לא יעשה כך הוא יפיץ את הסרטונים אשר שלח לו

בנוסף איים הנאשם על המתלונן כי יעביר לו את פרטי חשבון האינסטגרם שלו ויאפשר לו גישה אליו כי אם לא יעשה כך הוא יפיץ את הסרטונים אשר שלח לו לבני משפחתו ולעוקביו. בעקבות האיומים, העביר המתלונן את פרטי חשבונו לנאשם. הנאשם פנה לקטינים אחרים, באמצעות חשבון האינסטגרם של הקטין, וביקש מהם לשוחח עם ידידתו Juliana. הקטינים שוחחו עם הנאשם, כשהם סבורים שהם מתכתבים עם נערה בגילם, שיחות בעלות אופי מיני.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמה חופשית, ניסיון גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, התחזות כאדם אחר, סחיטה באיומים, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, מידע כוזב במחשב, שיבוש מהלכי משפט והטרדה מינית.