ביטן מזהיר: אם נתניהו לא יתן לאמסלם תפקיד הוא ישלם מחיר פוליטי

יו"ר ועדת הכלכלה מהליכוד יוצא להגנת חברו, מספר 4 ברשימת המפלגה: "אמרתי לאמסלם שאם העניין לא ייפתר תוך כמה ימים, שיעזוב את זה ויישאר בכנסת ונתניהו ישלם מחיר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/02/23 10:31 י בשבט התשפג

ביטן מזהיר: אם נתניהו לא יתן לאמסלם תפקיד הוא ישלם מחיר פוליטי
ביטן ואמסלם | , צילום: Hadas Parush/Flash90

דודי אמסלם מהליכוד נשאר מחוץ לממשלתו של בנימין נתניהו ומכהן כחבר כנסת מן השורה. גם חבר הכנסת ויו"ר ועדת הכלכלה דודי ביטן נשאר מחוץ לממשלה. הבוקר (ד') ניצב ביטן לצדו של אמסלם, מספר ארבע במפלגה, שזכה להתעלמות מצד נתניהו. 

"עם כל הכבוד לנתניהו, אם הוא לא יתן לו תפקיד - הוא ישלם מחיר פוליטי וציבורי", כך הזהיר ביטן במהלך ראיון בגל"צ. "אמרתי לאמסלם שאם העניין לא ייפתר תוך כמה ימים, שיעזוב את זה ויישאר בכנסת ונתניהו ישלם מחיר. יש גבול להתעמרות".

"אצלנו בבית אנחנו דרג ב'?"

לפני כשלושה שבועות כתב אמסלם כי "נבחרתי למקום ארבע בפריימריס על ידי אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים. את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי- שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה?!".

בשיחה עם פעילי ליכוד מחוץ לליכוד, סיפר אמסלם את מאחורי הקלעים של שיחותיו עם נתניהו והעובדה שהחליט לא להיכנס לממשלה. אמסלם דיבר גם על מיקומו הגבוה ברשימה ואמר: "לא משפילים רק את אמסלם - אלא כל האמסלמים והביטנים. אצלנו בבית אנחנו דרג ב'? אמסלם דוד? רוב המצביעים בליכוד זה אמסלמים וביטנים, אנחנו צריכים להתנצל כי יצאנו מקום רביעי? מה זאת החוצפה הזאת? אני רואה בזה כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה".

בסיום דבריו, אמר אמסלם כי "דרך אגב, אני אמרתי לו את זה. אבל זה לא חשוב. עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם ומהליכוד ולכן אנחנו נמשיך לעבוד למען עם ישראל. אנחנו נציל את המדינה ומתכוונים יום יום להמשיך לדאוג לשכבות החלשות ולמשילות".