נתניהו במסר ללפיד: זה לא כיף להפסיד בבחירות אבל אל תפגע בכלכלה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף בטקס מיוחד לרגל כניסת חברה "אדאני" לנמל חיפה ועקץ את לחברי האופוזיציה: "לא צריך להפוך את המרמור לפגיעה כלכלית במדינה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 31/01/23 14:39 ט בשבט התשפג

נתניהו במסר ללפיד: זה לא כיף להפסיד בבחירות אבל אל תפגע בכלכלה
צילום:  חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף היום (ג') בטקס מיוחד לרגל כניסת חברה "אדאני" בע"מ לנמל חיפה. בנאום שנשא בטקס, העביר נתניהו מסר לחברי האופוזיציה. "אני אומר ליריבינו הפוליטים: זה לא כיף להפסיד בבחירות, אבל לא צריך להפוך את המרמור לפגיעה כלכלית במדינה", אמר נתניהו.

עוד הוסיף ואמר כי "זה לא יעזור כי הכלכלה כל כך איתנה, המשקיעים החכמים באים הנה, אני מציע לכם להצטרף אלינו, לעשות את הדבר הנכון, לבנות את הכלכלה שלנו, להמשיך לטפח את השוק החופשי שלנו, וביחד אנחנו נבטיח עתיד נפלא לכל אזרחי ישראל".

"אני שומע את נבואות הזעם על חורבן הכלכלה. להפחדות הללו אין שום בסיס"

כמו כן, נתניהו הוסיף כי "כניסתה של חברת אדאני אל נמל חיפה היא הבעת אמון חד-משמעית בכלכלה הישראלית ובחוסנה של המדינה. אני שומע את נבואות הזעם על חורבן הכלכלה. להפחדות הללו אין שום בסיס. כלכלת ישראל חזקה מתמיד, והיא תהיה עוד יותר חזקה כשנקל על עשיית עסקים ע"י הסקטור הפרטי ע"י הפחתת הבירוקרטיה המשפטית. אנחנו עובדים קשה כדי לשנות את זה, אנחנו נשנה את זה ואחרי שנעשה את הרפורמה הזאת כולם ישאלו איך היינו בלעדיה. כמו ששואלים היום איך בלי השינויים שהכנסנו בנמלים – אותו הדבר קורה כאן".

צילום: חיים צח / לע"מ

בסיום דבריו אמר נתניהו כי "אני רוצה להודות לכל מי שקידמו את התהליך של הפרטת נמל חיפה: שרת התחבורה הנמרצת, מירי רגב, עם קודמיה בתפקיד, שר התחבורה הנמרץ ישראל כ"ץ ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בזמן הקצר. הייתה כאן המשכיות במגמה, בכוונה בביצוע. אני מבקש להודות לדירקטוריון של נמל חיפה, ותודה לעובדים ולוועדי העובדים בנמל. אני חייב להגיד משהו לוועדי העובדים, היחסים בינינו השתפרו מאז תחילת הדרך ואני מברך על כך. אני מברך את קבוצת "אדאני-גדות" על הזכייה במכרז – ועל הזכות להפעיל את הנמל בעשרות השנים הבאות. השער נפתח לרווחה. מדובר במנוע צמיחה אדיר לעיר חיפה, ולמדינת ישראל כולה".