נפתלי בנט נשאל אם הוא יחזור לפוליטיקה - כך הוא השיב

באירוע של הפדרציות היהודיות של ניו יורק, נשאל ראש הממשלה לשעבר אם הוא מתכוון לחזור לחיים הפוליטיים והשיב: "אני אחזור" | על הרפורמה המשפטית: "תומך אך באופן מתון יותר מההצעה הנוכחית של הממשלה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 31/01/23 08:42 ט בשבט התשפג

נפתלי בנט נשאל אם הוא יחזור לפוליטיקה - כך הוא השיב
בנט, צילום: Ari Dudkevitch/POOL

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, השתתף אמש (ב') באירוע של הפדרציות היהודיות של ניו יורק, ושיתף עם הקהל את דעותיו על המצב הנוכחי בישראל ועל הממשלה בראשה עמד. הוא תיאר את הקמת הממשלה עם גורמים שרחוקים ממנו אידיאולוגית כצעד אדיר ושמח ליישם באומרו שזה היה הדבר הנכון לעם ישראל. לשאלת אחד המשתתפים אם הוא מתכוון לחזור לפוליטיקה, ענה בנט: "אני אחזור", כך על פי דיווח של כאן חדשות.

על הרפורמה במערכת המשפט של שר המשפטים, יריב לוין, אמר בנט כי הוא תומך במהלך אך באופן מתון יותר מההצעה הנוכחית של הממשלה. הוא העריך שתושג פשרה בנדון וקרא לאופוזיציה להיכנס לדיאלוג עם הממשלה, כיוון שיש מידה של אחריות לנבחרים, וזו תהדוף הצעות רדיקליות.

יריב ונתניהו אחרי הניצחון

תומך במהלך אך באופן מתון יותר מההצעה הנוכחית של הממשלה. לוין ונתניהו צילום: ללא

לישראל יש את היכולת לתקוף באופן חד צדדי את מתקני הגרעין באיראן

עוד נושא שהתייחס בנט במהלך הפגישה הוא נושא החלטתו של שר הבריאות לשעבר, ניצן הורביץ, על הכנסת חמץ לבתי חולים בפסח, דבר שעלה לפירוק הממשלה. ראש הממשלה לשעבר מתח ביקורת על החלטת של ניצן הורוביץ וכינה את ההחלטה "טיפשית", וסבר שלא היה צריך לפעול כך.

ניצן הורביץ

"החלטה טיפשית", ניצן הורביץ צילום: Photo by Flash90

על הנושא הביטחוני אמר בנט בנושאים מדיניים, בנט אמר כי לישראל יש היכולות הצבאיות לתקוף באופן חד-צדדי את מתקני הגרעין של איראן ותיאר למשתתפים את מאמצי התיווך בין רוסיה לאוקראינה, אותם הוביל בחודשים הראשונים שהמלחמה ביניהן.