הותר לפרסום הבלשים הבחינו בנוסע חשוד וסיכלו ניסיון הברחה של 8.5 ק"ג זהב

מכס נתב"ג ומשטרת מרחב נתב"ג סיכלו ניסיון הברחה ענק שהגיע ארצה בטיסה מטורקיה. בנוסף, בודקי המכס באולם הנוסעים נתב"ג זיהו במזוודה תכשיטים יקרי ערך, ובכלל זה שרשראות, טבעות וצמידים, בשווי של מעל מיליון וחצי שקלים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/01/23 12:23 ח בשבט התשפג

הבלשים הבחינו בנוסע חשוד וסיכלו ניסיון הברחה של 8.5 ק"ג זהב
צילום: דוברות רשות המסים

ניתן לפרסם, כי רשות המסים והמשטרה סיכלו במהלך סוף השבוע בנתב"ג ניסיון להבריח תכשיטי זהב יקרים במשקל כולל של כ-8.5 קילוגרמים, ששווים מוערך ביותר ממיליון וחצי שקלים, ועצרו שני חשודים בהברחתם ארצה.

ראשיתה של הפרשה, כאשר בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת ישראל במרחב נתב"ג הבחינו בנוסע שנחת בטיסה ישירה מטורקיה, המתנהג באופן חשוד בעת איסוף המזוודות, ולפיכך הורו לו בתום מעקב להעביר את כבודתו בעמדת השיקוף של המכס.

תכשיטים בשווי מיליון שקלים וחצי

צילום: דוברות רשות המסים

צילום: דוברות רשות המסים

צילום: דוברות רשות המיסים

בתוך כך, בודקי המכס באולם הנוסעים נתב"ג זיהו במזוודה תכשיטים יקרי ערך, ובכלל זה שרשראות, טבעות וצמידים, בשווי של מעל מיליון וחצי שקלים. החשוד –תושב הגליל בשנות השלושים לחייו – עוכב והועבר להמשך חקירה בחקירות מכס ומע"מ ירושלים, בסיוע יס״מ מכס נתב״ג ברשות המסים. בהמשך, עוכב לחקירה אדם נוסף, בעל עסק לממכר תכשיטים, החשוד כי התכשיטים שייכים לו. אמש הובאו שני החשודים בפני שופט ושוחררו בערבות.