תיעוד הפיגוע בקדומים: המחבל קפץ על החייל וחוסל במהירות

ניסיון פיגוע דקירה אירע לפני זמן קצר על ציר 55 הסמוך ליישוב קדומים שבמרחב חטיבת שומרון. אין נפגעים לכוחותינו והמחבל חוסל. ראש מועצה אזורית שומרון: "מנעו פיגוע גדול בהרבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/23 11:57 ג בשבט התשפג

תיעוד הפיגוע בקדומים: המחבל קפץ על החייל וחוסל במהירות
זירת הפיגוע, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

המחבל חוסל: ניסיון פיגוע דקירה אירע לפני זמן קצר על ציר 55 הסמוך ליישוב קדומים שבמרחב חטיבת שומרון. מחבל חמוש בסכין הגיע לעמדה צבאית וניסה לדקור לוחם צה"ל בנקודה, המחבל נוטרל על ידי הכוח במקום. אין נפגעים לכוחותינו.

צפו בתיעוד מהפיגוע:

מדובר בנטרול של לוחם סיירת גולני ששהו בעמדה צבאית שם על ציר 55 ליד תחנת האוטובוס כדי לשמור על העוברים ושבים. מחבל הגיע לתחנה, פרק מרכבו עם סכין שלופה והתקדם לעבר הלוחמים. לוחם זיהה והגיב כאשר ירה לעברו מספר כדורים וניטרל והרג אותו.

החיילים פעלו במהירות

בתיעוד מהאירוע נראים החיילים בתחנה בודקים נהג פלשתיני כאשר המחבל נותר מספר דקות ברכבו בקצה הטרמפיאדה. לאחר שהבחין בחיל שהולך בסמוך לרכבו, קפץ המחבל מהרכס ורץ לעבר החייל, החיילים במקום הגיבו במהירות וחיסלו את המחבל.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הגיב ואמר: "אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל שהגנו על על בני הנוער שהיו במקום ומנעו פיגוע גדול בהרבה. עם ישראל ינצח. לא נוריד את הראש אל מול הטרור הערבי. נמשיך לבנות; להפריח, לנסוע בכבישים ולבנות את השומרון".