גנץ נשאל האם זה חמור להפר הסכמים - כך הוא הגיב

יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי נשאל על ידי עמיאל ירחי, האם לא חמור בעיניו שקרא לנתניהו להפר את ההסכמים הקואליציונים. גנץ לא התבלבל ועקץ את נתניהו "הוא די מיומן בלהפר את ההסכמים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי 23/01/23 18:33 א בשבט התשפג

גנץ נשאל האם זה חמור להפר הסכמים  - כך הוא הגיב
בני גנץ, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

במהלך ישיבת סיעה של מפלגת המחנה שהתקיימה היום (ב'), התייחס יו"ר הרשימה חבר הכנסת בני גנץ,  לפינויו הכפול בסוף השבוע ששל המאחז "אור חיים", ולביקורת שגרר המהלך על ידי שרי הציונות הדתית ועוצמה יהודית

גנץ: "לעצור את הפארסה ולקחת עכשיו מידי סמוטריץ' את כל הסמכויות"

גנץ פנה לנתניהו, ואמר "אין ולא יכול להיות מפעיל כוח אלטרנטיבי ביהודה ושומרון. אני קורא לראש הממשלה לעצור את הפארסה ולקחת עכשיו מידי סמוטריץ' את כל הסמכויות ולהכפיפו לשר הביטחון באופן מלא, או לבטל לאלתר את מינויו כשר במשרד הביטחון".

בנוסף, גנץ קרא לנתניהו "להודיע לבן גביר שמג"ב איו"ש היה וישאר חלק מהכוח האורגני של פיקוד המרכז. אני קורא לו לעשות את זה כעת,  לפני שיהיה מאוחר מדי. לפני שנעמוד במבחן משמעותי שבו הסכמים קואליציוניים וצרכים פוליטיים, יפגעו במשימה המבצעית ויפגעו בביטחון אזרחי ישראל. אל תשחקו בביטחון".

צפו בתשובה של גנץ - נתניהו מיומן בהפרת הסכמים

גנץ שבדבריו קרא לנתניהו להפר את ההסכמים הקואליציונים שחתם, ענה לשאלת כתב חדשות כיפה עמיאל ירחי האם זה לא חמור להפר הסכם קואליציוני. שר הביטחון לשעבר שבעברו נכווה מהפרת הסכמים קואליציונים מצדו של נתניהו ענה "אצל נתניהו זה מנהג אני לא קורא למשהו חריג מבחינתו, הוא די מיומן בלהפר את ההסכמים"