ליברמן: "ישראל ביתנו תתנגד לכל דיל ולכל פשרה עם חבורת נתניהו-לוין"

יו"ר ישראל ביתנו מתייחס לרפורמה של ראש הממשלה ושר המשפטים, מתחייב כי במפלגתו יתנגדו לכל פשרה, ומוסיף: "אנשים טובים שמנסים להגיע לפשרה עם נתניהו ולוין - הופכים את עצמם לשותפים למבצע החילוץ של נתניהו מהסבך המשפטי שלו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/01/23 10:37 א בשבט התשפג

ליברמן: "ישראל ביתנו תתנגד לכל דיל ולכל פשרה עם חבורת נתניהו-לוין"
יו"ר ישראל ביתנו אביגור ליברמן | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת אביגדור ליברמן הגיב הבוקר לרפורמה במערכת המשפט אותה מקדמים שר המשפטים יריב לוין וראש הממשלה בנימין נתניהו. יו"ר ישראל ביתנו הבהיר הבוקר (ב') כי מפלגתו תתנגד לכל פשרה בנושא.

"מתנגדים למתן לגיטימציה לחבורת נתניהו-לוין"

"לא סתם אומרים שהצדק חייב להיראות ושהדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות", כתב ליברמן בחשבון הטוויטר שלו. לדבריו במפלגתו תומכים בשינויים במערכת המשפט, אך "מתנגדים למתן לגיטימציה לחבורת נתניהו-לוין".

ליברמן הסביר כי "‏מאז הקמתה, ישראל ביתנו, דוגלת בקבלת חוקה, בהקמת בית משפט לחוקה ובפסקת התגברות ברוב של 70 חברי כנסת. אנשים טובים ונאיבים שמנסים להגיע לפשרה עם נתניהו ולוין פשוט הופכים את עצמם לשותפים למבצע החילוץ של נתניהו מהסבך המשפטי שלו. ‏ישראל ביתנו תתנגד לכל עיסקה, כל דיל וכל פשרה עם חבורת נתניהו-לוין".

נזכיר כי בשבוע שעבר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבר שתיקה והתייחס לרפורמה: "הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, לא נירתע גם הפעם. ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות – רק השלטים מתחלפים. אין חדש תחת הכסף - הכסף הזר".