בן גביר נגד כתב "הארץ": "מקבל בונוסים מהעורכים שלו על כל משפט שיקרי"

יו"ר עוצמה יהודית בחר לתקוף הבוקר את העיתונאי ג'וש בריינר, בעקבות הסיקור לו הוא זוכה: "אין יום שהוא לא מנסה להעלות עוד פייק" | בריינר בתגובה: "שמח שגם השר המיועד בן גביר קורא באדיקות את עיתון 'הארץ'"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/12/22 10:10 ז בכסלו התשפג

בן גביר נגד כתב "הארץ": "מקבל בונוסים מהעורכים שלו על כל משפט שיקרי"
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר המיועד לתיק הביטחון הלאומי, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, מסוקר באופן נרחב בכלי התקשורת השונים, בין היתר גם ב"הארץ". באתר האינטרנט ובעיתון הוותיק פורסמו לאחרונה מספר כתבות שעסקו בבן גביר, בין היתר: הכוונה שלו לכאורה שמשטרת תוכפף אליו, כתבה על יד ימינו עורך הדין חנמאל דורפמן וכתבה על רעייתו אילה שפורסמה אתמול. הבוקר (ה') בן גביר תקף את העיתונאי שחתום על לא מעט מן הכתבות בנושאים הללו ב"הארץ". 

"אתה מוזמן לצאת מהקמפיין ולהתחיל לעשות עיתונות"

"ג'וש בריינר - שליח עיתון הארץ לטינופים והכפשות נגדי, אין יום שהוא לא מנסה להעלות עוד פייק, כאילו הוא מקבל בונוסים מהעורכים שלו על כל משפט שיקרי", כתב בן גביר בזעם בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף: "הבחירות הסתיימו, אנחנו ניצחנו, 'הארץ' הפסידו, אתה מוזמן לצאת מהקמפיין ולהתחיל לעשות עיתונות".

בריינר מסר ל"חדשות כיפה" בתגובה: "שמח שגם השר המיועד בן גביר קורא באדיקות את עיתון 'הארץ' וקורא לכל מצביעי עוצמה יהודית לעשות גם הם מנוי לעיתון הטוב והמעמיק בישראל, 4.90 ש"ח בלבד לחודש הראשון".

מו"ל עיתון "הארץ" עמוס שוקן בחר שלא להגיב לדברים.

הדס שטייף רמזה לאחריות בן גביר לפיגוע והושעתה

"אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המו''מ הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסויים", כתבה בשבוע שעבר כתבת גל"צ הדס שטייף באופן שנוי במחלוקת.

בעקבות האשמות הושעתה שטייף מהמשך סיקור הפיגועים בירושלים בתחנה וניתנה הוראה לא להעלותה לשידור במהלך היום. שטייף עצמה כתבה בטוויטר בתגובה: "הושעיתי מלשדר את הפיגוע עד להודעה חדשה... כל מנאציי תעשו מסיבה. אל תשכחו להזמין גם אותי".