הוסלקו בבקבוקי שמפו ארבע צעירות מהמרכז: אלו החשודות בהברחת סמים בנתב"ג

בית המשפט המחוזי התיר לפרסם את זהותן של ארבע הצעירות שחשודות בניסיון הברחת הסמים בנתב"ג אשר נתפסו עם משקל כולל של 15 ק"ג של סמים

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 22/01/23 10:17 כט בטבת התשפג

ארבע צעירות מהמרכז: אלו החשודות בהברחת סמים בנתב"ג
צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי התיר היום (א') לפרסם את זהותן של ארבע הצעירות שחשודות בניסיון הברחת הסמים בנתב"ג אשר נתפסו עם משקל כולל של 15 ק"ג של סמים. החשודות הן ארבל מזרחי בת 23 מתל אביב, אוראל בן חיים בת 24 מכפר סבא, עידן צאובר בת 24 מכפר סבא ולי פוני בת 22 מקרית גת.

כאמור, יחידת הבילוש המיוחדת 747 של מרחב נתב"ג במחוז מרכז סיכלה את ההברחה ארצה לאחר שהבלשים זיהו תנועה חשודה של הנשים שנחתו מטיסה מגרמניה, ובמהלך ניתוח ומעקב אחר תנועתן של החשודות לאורך מסלול הכניסה לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות, הצליחו הבלשים לקשור בין הדמויות להחזקת הסמים.

צילום: shutterstock

הסמים הוסלקו בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון ובריאות

בבדיקת כבודתן של שלוש מהחשודות, חשפו הבלשים למעלה מ-15 קילוגרמים של חומרים החשודים כסמים שהוסלקו בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון ובריאות, ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. חשודה נוספת, רביעית במספר, שהייתה גם היא בטיסה, נעצרה מחוץ לנתב"ג יחד עם בן זוגה.

לאחר מכן, פתחה המשטרה בחקירת האירוע ובמהלכה עלה החשד כי רכב מסוג אאודי Q3 נרכש על ידי אחת החשודות ונמצא בשימושה, אולם רשום על שם אמה. בעקבות כך, הרכב הוחרם נגרר מאזור המרכז אל המגרש המשטרתי, במסגרת בחינת הליך חילוט של רכוש שהושג על פי החשד מכספי עבירה של ייבוא וסחר בסמים.