הרב אבינר על טענותיה של נחמה תאנה: "מי שמנצל אותה הוא רשע"

אחרי שפורסמו טענותיה הקשות של המתלוננת על הרב טאו, נשיא ישיבת "עטרת ירושלים" מגיב: "צריך להתפלל על האישה הזו. הבעיה זה לא היא, הבעיה זה אלא שמנצלים אותה. היא תשלם קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 12:53 כו בטבת התשפג

הרב אבינר על טענותיה של נחמה תאנה: "מי שמנצל אותה הוא רשע"
הרב שלמה אבינר, צילום: פלאש 90

משפחתה של נחמה תאנה הפגינה אמש (ד') ובמהלך ההפגנה נשא דברים אביה של תאנה וטען טענות קשות נגד הרב צבי טאו. בין היתר אמר תאנה כי הרב טאו אינו יהודי וכי הוא צאצא של נאצים. הרב שלמה אבינר, נשיא ישיבת "עטרת ירושלים", הגיב לדברים.

הרב אבינר: "קורה שבן אדם מדמיין דמיונות"

"צריך להתפלל על האישה הזו. הבעיה זה לא היא, הבעיה זה אלא שמנצלים אותה. הם באמת רשעים. מה נעשה? קורה שבן אדם מדמיין דמיונות, אבל אתה משתמש בזה? בסוף היא תשלם קשה על הדברים האלה", אמר הרב לתלמידי ישיבתו בסרטון שפורסם.

צפו בדברים של הרב אבינר:

"לפי מה שממעה וראתה", אמר אביה של תאנה ביחס לבתו נחמה, "האדם שקורא לעצמו צבי טאו אינו יהודי ולא רק שאינו יהודי הוא בן למשפחת מנגלה הידועה לשמצה. היא שיתפה כי יש קבוצה של נאצים שהצליחו לאורך השנים להשתקע פה בארץ תחת זהויות של יהודים, צבי טאו הוא הבכיר שבחבורה אך ממש לא נמצא פה לבדו. חבורה זו לכאורה עוסקת בריגול, מקרי רצח רבים ופגיעה שיטתית בעם ישראל, ארץ ישראל, תורה ישראל ומדינת ישראל".

הרב טאו על הטענות של נחמה תאנה

אבנר פורת, מקום 4 ברשימת נעם כתב לאחר פרסום הטענות כי הרב התפלל לרפואתה של תאנה."מה רמת צדקותו של הרב טאו", כתב פורת, "זה מה ששלחו לי מקודם: 'התפללנו מנחה עכשיו. הרב התפלל בדמעות על נחמה בת רבקה לרפואה שלמה, רפואת הנפש והגוף. ואמר מה יהיה עם הפרנסה של משפחת בוירסקי? הם עכשיו יהיו אומללים, יפסיקו לקנות אצלם בחנות'".