"אני מוציא סכין ורוצח אותך": שוטר מואשם שאיים על נהג

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד השוטר שאיים על נהג כי ירצח אותו על רקע ויכוח בכביש

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 18/01/23 15:55 כה בטבת התשפג

"אני מוציא סכין ורוצח אותך": שוטר מואשם שאיים על נהג
משטרת ישראל. אילוסטרציה, צילום: דוברות משטרת ישראל

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (ד') לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד השוטר  שאיים על נהג כי ירצח אותו על רקע ויכוח בכביש.  על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיוון דוק, בזמן שהנאשם והמתלונן נסעו בכביש בנתיב מקביל, ניסה המתלונן להסב את תשומת ליבו של הנאשם לדבר מה. אז יצא הנאשם מרכבו, צעק וקילל את המתלונן. בתגובה אמר המתלונן לנאשם כי אין בכוונתו לריב עמו.

הנאשם ניסה לפתוח את דלת הנהג של רכב המתלונן, וזה האחרון משך אותה חזרה כדי למנוע מהנאשם לפתוח את הדלת, ונעל אותה. עוד בטרם החל המתלונן לסגור את חלון הרכב, ירק הנאשם לעברו של המתלונן, והיריקה פגעה בפניו. המתלונן ירק בחזרה לעבר הנאשם, ובתגובה בעט הנאשם בדלת הרכב בצד הנהג.

"אם אתה לא נוסע מכאן, אני מוציא סכין מהאוטו ורוצח אותך"

משהחל המתלונן לסגור את חלון הרכב, תפס הנאשם את החלון בידיו בניסיון למנוע מהמתלונן לסגור את חלון הרכב. אז הלם הנאשם באגרופו הימני בחלון הרכב, כך שחלון הרכב התנפץ לרסיסים אשר פגעו במתלונן וגרמו לו לשריטה בזרועו השמאלית.

פעילות בכביש מספר 1

פעילות בכביש מספר 1 צילום: דוברות המשטרה

בשל מעשיו של הנאשם, ביקש המתלונן מהנאשם לעצור בצד ולהמתין לכוחות משטרה אותם יזמין. בתגובה לאמירת המתלונן, איים הנאשם על המתלונן בפגיעה שלא כדין, באומרו "אם אתה לא נוסע מכאן, אני מוציא סכין מהאוטו ורוצח אותך", זאת במטרה להפחידו.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את התנהלות השוטר שאינה משקפת את ערכי הארגון. זולת כתב האישום, טרם התקבלו חומרים במחלקת משמעת. עם קבלת החומרים ובחינתם יוזמן השוטר לשימוע לשקילת המשך שירותו בחיל, כמקובל".