"יש לכם מזל שאני בלי אקדח": שוטר איים על צוות רפואי שטיפל בו

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד שוטר לאחר שאיים על צוות רפואי בבית החולים בזמן שקיבל טיפול במקום בעקבות סירובם לתת לו מורפיום ללא הוראת רופא

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 17:55 ג בכסלו התשפג

"יש לכם מזל שאני בלי אקדח": שוטר איים על צוות רפואי שטיפל בו
צילום: shutterstock

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (א') לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד שוטר לאחר שאיים על צוות רפואי בבית החולים בזמן שקיבל טיפול במקום. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים והתנהגות פסולה במקום ציבורי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק ונחקר על ידי צוות שפלה במחלקה לחקירות שוטרים, לפני כשנה הגיע הנאשם המשרת כבלש בתחנת המשטרה בלוד, באמצעות אמבולנס ל-'מרכז הרפואי שמיר", בבאר יעקב זאת לאחר שנחבל בברכו השמאלית במהלך עבודתו במשטרה כשהוא בדרכו לאירוע בתפקיד. הצוות הרפואי בחדר המיון פנה לנאשם ושאל אותו האם מעוניין במשכך כאבים והנאשם השיב כי מעוניין במורפיום.

"יש לכם מזל שאני בלי אקדח, הייתי יורה בכם"

בתגובה השיב הצוות הרפואי כי עד להגעת הרופא אינם מוסמכים לתת לו מורפיום כבקשתו אלא משכך כאבים. בתגובה צעק הנאשם לעבר הצוות הרפואי 'אין פלא שמרביצים לכם", ובהמשך איים עליהם "'יש לכם מזל שאני בלי אקדח, הייתי יורה בכם". הנאשם דחף כיסא לעברו של המתלונן אשר עמד במרחק של כשלושה מטרים מהנאשם, כל זאת בעודו צועק ומקלל את הצוות הרפואי. לאחר שנרגע, שב הנאשם למיטה.

כמה דקות לאחר מכן, קם הנאשם פעם נוספת מהמיטה, נשכב על הרצפה והחל לזחול על גחנו, תוך שצועק לעבר המתלונן, "נשבע באלוקים שאהרוג אותך". משהסלימה התנהגותו של הנאשם, התערבו מאבטחי בית החולים אל מול הנאשם והשיבו אותו יחד עם אנשי מד"א למיטה.