התחתן לפני שנה וזכה בלוטו: "השמעתי לעצמי את 'מיליון דולר' של נועה קירל"

בהגרלה האחרונה של מסלול הדאבל לוטו זכו שני בני אדם בסכום כפול על סך 2,500,000 שקלים כל אחד. "מרוב התרגשות והתלהבות מעצם הזכייה הורדתי כמה אפסים והייתי בטוח שזכיתי בסכום של 2,500 שקלים", סיפר הזוכה הראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/23 15:29 כה בטבת התשפג

התחתן לפני שנה וזכה בלוטו: "השמעתי לעצמי את 'מיליון דולר' של נועה קירל"
צילום: מפעל הפיס

בהגרלת הלוטו שנערכה במוצאי השבת האחרונה, הפרס השני היה גבוה במיוחד ועמד על 3,750,000 שקלים בלוטו ועד 7,500,000 בדאבל לוטו. בהגרלה זכו שלושה בני אדם בפרס השני: אדם אחד זכה במסלול הרגיל בסכום של 1,250,000 שקלים, ושניים נוספים במסלול הדאבל לוטו, אשר זכו בסכום כפול על סך 2,500,000 שקלים כל אחד.

"כל האפסים בלבלו אותי לרגע"

ביום שני, יומיים לאחר ההגרלה, הגיעו זה אחר זה, בהפרש של דקות, שני הזוכים בפרס השני במסלול הדאבל לוטו. תחילה הגיע הזוכה הראשון, גבר בתחילת שנות ה-30 לחייו, המתגורר באזור השפלה: "אני משתתף בהגרלת הלוטו לעיתים רחוקות", הוא סיפר. "לפני שבוע, במקרה עברתי ליד דוכן של מפעל הפיס, ומשהו בי שאני לא יכול להסביר בדיוק מהו, משך אותי לנסות את מזלי ולשלוח טופס. לא היו לי ציפיות מיוחדות, בטח שלא חשבתי על פרס בסדר גודל כזה. יום לאחר ההגרלה, נכנסתי ליישומון של מפעל הפיס על מנת לסרוק את הטופס. לאחר הסריקה קבלתי הודעה שזכיתי בפרס".

"מרוב התרגשות והתלהבות מעצם הזכייה הורדתי כמה אפסים והייתי בטוח שזכיתי בסכום של 2,500 שקלים. משום מה חשבתי ששלוש הספרות האחרונות, שהיו אפסים, מייצגים אגורות. כל האפסים בלבלו אותי לרגע. אחרי דקה, כדי להיות בטוח, סרקתי שוב את הטופס, ואז הבנתי בפעם הראשונה שזכיתי ב־2,500,000 שקל".

"אהובתי, הסירי את כל הדאגות! אנחנו מסודרים"

"באותו רגע הייתי בעננים. דבר ראשון שעשיתי, לפני שהתקשרתי לספר לאשתי, הוא להשמיע לעצמי את השיר 'מיליון דולר' של נועה קירל. זה נשמע מצחיק אבל פשוט האזנתי לשיר בקולי קולות, רקדתי עם עצמי והתקשרתי לאשתי לבשר לה: 'אהובתי, הסירי את כל הדאגות! אנחנו מסודרים!'. הייתי ממש צריך להישבע לה שמדובר בדבר האמיתי ולא בהלצה".

כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה ענה: "לפני שנה התחתנו ואנחנו גרים בדירה שכורה. כעת נוכל לרכוש לעצמנו נכס למגורים. אנחנו אנשים צנועים, והשמחה שלנו כעת היא שנוכל להמשיך מעתה את חיינו עם קצת פחות דאגות".