"הייתי בשוק" בזמן שהיה בסידורים עם אשתו גילה שזכה בפרס הגדול של הלוטו

הזוכה שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-60, ועוסק בתחום הלוגיסטיקה באחת מחברות הייצור הגדולות במשק אמר כי אינו מתכוון לשנות את חייו בעקבות הזכיה: "אולי אקדים קצת את מועד הפרישה לפנסיה, וגם אשתי כנראה תקדים את פרישתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 14:16 כח בתשרי התשפג

בזמן שהיה בסידורים עם אשתו גילה שזכה בפרס הגדול של הלוטו
צילום: shutterstock

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי, ה-18 באוקטובר 2022, זכו שני זוכים בפרס הראשון. האחד, בלוטו בסך 16 מיליון שקלים והשני בדאבל לוטו, בסכום של 32 מיליון שקלים. ביום חמישי, יומיים לאחר ההגרלה, הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה הגדול בדאבל לוטו לפדות את הפרס.

הזוכה, שחגג לא מכבר את יום הולדתו ה-60, הינו תושב אזור המרכז, נשוי באושר, אב לשלושה ילדים וסב גאה ללא מעט נכדים, עוסק בתחום הלוגיסטיקה באחת מחברות הייצור הגדולות במשק.

"היתה לי תחושת בטן חזקה ולא מוסברת"

"במהלך השנתיים האחרונות אני נוהג להשתתף בהגרלת הלוטו מעת לעת", סיפר הזוכה שהגיע בליווי בני משפחתו לאנשי מפעל הפיס. "עד לפני שבוע למעשה היה לי טופס אחד, המכיל ארבע טבלאות בלבד + אקסטרה בעלות של 30 שקל. את המספרים בחרתי באופן אקראי לחלוטין ואין להם שום משמעות ייחודית עבורי". 

"לפני שבוע היתה לי תחושת בטן חזקה ולא מוסברת. הפרס היה גבוה ובאופן חריג, בניגוד לפעמים הקודמות, רכשתי בנוסף גם טופס דאבל לוטו מלא של עשר טבלאות. בליבי קיבלתי החלטה – שאם הטופס של ארבע הטבלאות לא מניב זכייה כלשהי בהגרלה העוקבת הבאה אני מפסיק לחלוטין לשלוח אותו".

לזכיה הגדולה קדמה הגרלת לוטו בה שלח הזוכה שני טפסים בהם ניחש בטופס החדש 4 מספרים, שהניבו לו את סכום זכייה של 96 שקלים. "כשהזכיין עדכן אותי שיש לי זכייה בסך 96 שקלים, זה נשמע לי כמו סימן מלמעלה. הרי עלות של שני הטפסים המקוריים היתהכזו. ובניגוד להחלטה הקודמת שלי, להפסיק לשלוח את הטופס הקודם, בקשתי מהזכיין שישכפל את שניהם. זו הייתה החלטה שקיבלתי באותו רגע".

"הייתי בשוק"

עברו מספר ימים, ויום לאחר ההגרלה, בזמן שהזוכה היה עם אשתו בסידורים, השניים התפצלו, כל אחד לסידוריו. "לאחר שיצאתי מחנות מסוימת, שמתי לב שיש לידה ביתן של מפעל הפיס, וזו היתה הזדמנות עבורי לבדוק את הטפסים על הדרך. ניגשתי לזכיינית, שעדכנה אותי שהטופס זכה בפרס משמעותי, ושעלי להגיע בהקדם לבית מפעל הפיס. ביקשתי ממנה שתדפיס לי את תוצאת ההגרלה, והחלטתי לבדוק במקום את הטופס. הייתי בשוק ופתאום הבנתי שהטופס הקבוע שלי, זה עם ארבע הטבלאות, שהחלטתי להפסיק לשלוח, הוא זה שהביא את הזכייה המטורפת הזאת!".

מיד הזוכה התקשר לעדכן את אשתו בבשורה: "היא הייתה משוכנעת לחלוטין שאני מתלוצץ. הטלפון השני היה לביתי הצעירה, בקול רועד סיפרתי לה. באותו רגע לא הצלחתי לעצור את הדמעות מרוב התרגשות והתחלתי לבכות. היא היתה בהלם מוחלט".

כשנשאל הזוכה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "אני לא מתכנן לשנות את חיי. אני חושב שאולי אקדים קצת את מועד הפרישה לפנסיה, אבל כרגע חשוב לי להמשיך לעבוד. אשתי כנראה גם תקדים את פרישתה. אני מתכנן כמובן לסייע לילדיי בתחום הדיור וגם למשפחתי המורחבת, שלאורך כל השנים היו שם לצדי".