שר הפנים האוקראיני נהרג לאחר שמסוקו התרסק על גן ילדים

דיווחים מאוקראינה על 18 הרוגים בהתרסקות מסוקו של שר הפנים, השר נהרג. המסוק התרסק על גן ילדים ויש חשש כי חלק מההרוגים הם ילדי הגן | תיעוד

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 18/01/23 10:59 כה בטבת התשפג

שר הפנים האוקראיני נהרג לאחר שמסוקו התרסק על גן ילדים
שר הפנים האוקראיני , צילום: Міністерство внутрішніх справ УкраїниCC BY 4.0

אסון באוקראינה: מדיווחים שמגיעים מהמדינה עולה כי מסוקו של הפנים האוקראיני דניס מונסטרסקי התרסק הבוקר על גן ילדים בעיר הבירה קייב. השר נהרג בהתרסקות ועד כה ידוע על לפחות 18 הרוגים. מסוקו של השר התרסק על גן ילדים בעיר וייתכן כי בין ההרוגים גם ילדים מהגן.

צפו בתיעוד מזירת האירוע:

אוקראינה. ארכיון

אוקראינה. ארכיון צילום: shutterstock

השגריר הישראלי וחבר הכנסת אלקין שלחו תנחומים

השגריר הישראלי באוקראינה, מיכאל ברודצקי כתב בחשבון הטוויטר שלו: "חדשות עצובות מאוקראינה, לפחות 16 הרוגים כולל שר הפנים וסגנו בהתרסקות מסוק בקייב". גם חבר הכנסת זאב אלקין כתב הודעת תנחומים: "טרגדיה נוראית באוקראינה, המסוק של שר הפנים נפל על גן ילדים, הרוגים רבים, כולל ילדים. גם שר הפנים של אוקראינה מונסטירסקי וגם סגנו ילין (שהכרתי אותו היטב והוא עזר לישראלים רבים שנסעו לאומן), נהרגו. כיו״ר אגודת ידידות פרלמנטרית עם אוקראינה בכנסת אני שולח תנחומים לממשלת אוקראינה".

פליטים אוקראינים בדרכם לפולין

פליטים אוקראינים בדרכם לפולין צילום: depositphotos

כבר כמעט שנה מאז הפלישה הרוסית לאוקראינה

המלחמה באוקראינה נמשכת כבר כמעט שנה כשלאחרונה דווח כי הרוסים הצליחו להשתלט על עיר חשובה במזרח המדינה זאת לאחר סדרת תבוסות קשות של הצבא הרוסי. לאחרונה התרבו גם ההפצצות הקשות כששני הצדדים הודיעו כי הצליחו לחסל מספר גדול של חיילים בתקיפותיהם. אך למרות כל זה הפלישה הרוסית לאוקראינה לא נראית לקראת סיום.