נתניהו בסיור בשומרון: "האחריות לגורלו של אברה רובצת על חמאס"

בביקור במרחב שומרון של השב"כ, נפגש ראש הממשלה נתניהו עם פורום המנהלים הבכירים בשירות הביטחון הכללי. נתניהו התייחס שוב לפרסום הסרטון אמש: "ישראל לא מפסיקה במאמציה להשיב את אברה מנגיסטו"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 17/01/23 18:07 כד בטבת התשפג

נתניהו בסיור בשומרון: "האחריות לגורלו של אברה רובצת על חמאס"
נתניהו בשומרון, היום, צילום: חיים צח /לע"מ

מגיב לסרטון של אברה: ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ רונן בר ביקרו היום (ג'), במרחב שומרון של שירות הביטחון הכללי. רה"מ נתניהו נפגש עם פורום המנהלים הבכירים בשירות. במסגרת הפגישה קיבל סקירה מודיעינית ומבצעית רחבה על פעילות השב"כ בכלל הגזרות, בדגש על הפעילות ההתקפית לסיכול תשתיות ופעילי טרור בגזרת השומרון. 

עוד ציין נתניהו בדיון, כי שב"כ, צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום ממנו יצאו פיגועים, והוסיף כי "מול טרור רצחני נציב אגרוף ברזל. נדע להגיע אליהם בכל זמן ובכל מקום". לאחר מכן, ביקרו ראש הממשלה וראש השב"כ במוצב 105 שבחטיבת מנשה, משם צפו על גזרת יו"ש וקיבלו סקירה על גדר ההפרדה. 

נתניהו בשומרון היום

נתניהו בשומרון היום צילום: חיים צח /לע"מ

נתניהו: האחריות על חמאס

ראש הממשלה נתניהו אמר בתום הביקור: "אני מסיים עכשיו ביקור בבסיס של השב"כ. יצא לי להתרשם עמוקות מהטכנולוגיה, מהאנשים, מהשיטות ובעיקר מהפעולות שמסכלות מאות פיגועים ומצילות את חייהם של רבים רבים במדינת ישראל. אני מלא הערכה על כך".

נתניהו ביקש להוסיף עוד התייחסות לפרסום הסרטון של אברה מנגיסטו ואמר: "אני מבקש גם לציין דבר נוסף - ישראל לא מפסיקה במאמציה להשיב את אברה מנגיסטו ושאר שבויינו ונעדרינו. אתמול קיבלנו אישור נוסף למה שידענו כל הזמן - שאברה חי. מדובר באדם צעיר, לא בקו הבריאות, ואחריות לגורלו רובצת כולה על חמאס".