נעם דורשת מגלי צה"ל להתנצל: "חשש לשימוש מכוון בתיאור פוגעני"

מנכ"ל מפלגת נעם, אלקנה באב"ד, שלח מכתב לממלאת מקום מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשיין, בו הוא דורש התנצלות על כינויה של מפלגתו "קיצונית" במהדרות חדשות

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 16/01/23 11:50 כג בטבת התשפג

נעם דורשת מגלי צה"ל להתנצל: "חשש לשימוש מכוון בתיאור פוגעני"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מפלגת נעם נגד גלי צה"ל: מנכ"ל מפלגת נעם, אחיה באב"ד שלח היום (ב') לממלאת מקום מפקד גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, מכתב ובו הוא דורש מתחנת גלי צה"ל להתנצל לאחר שבמהדורת החדשות ביום שישי האחרון אמרה המבזקנית: "סגן השר, אבי מעוז, יו"ר נעם הקיצונית".

בפתח המכתב, כתב באב"ד כי "ביום שישי האחרון כ' טבת במהדורת החדשות של השעה 14:00 נאמר בין השאר כי: "הממשלה תאשר את העברת היחידה לתכניות חיצוניות במשרד החינוך לסגן השר חבר הכנסת אבי מעוז יו"ר מפלגת נעם הקיצונית. "ברצוני לשאול אותך: ראשית כתחנה ממלכתית הנהנית מכספי משלם המיסים ואמורה להיות מאוזנות ואובייקטיבית, האם מותר לכם לחוות דעה פוליטית כנגד מפלגת נעם? ולכנותה קיצונית?"

"אבקש כי תוצג התנצלות מפורשת ופומבית על ההתנסחות הפוגענית"

עוד הוסיף ואמר כי "כמי שמנהל את מפלגת נעם כבר שאני אני יכול להעיד שהערכים אליהם חותרת מפלגת נעם הינם ערכים לאומיים ויהודיים מקובלים מאוד בחברה הישראלית, כמו חיזוק המשפחה, חיזוק צביון השבת במרחב הציבורי, הגברת אחזתינו בארץ, ערכים אשר מקובלים על למעלה מ-80% מאזרחי ישראל, האם זוהי ההגדרה לקיצוניות? או שמא הפער בעין עמדת מי מאנשי התחנה לבין עמדותיו של סגן השר אבי מעוז הן שהופכות את מפלגת נעם לקיצונית?

גלי צה

גלי צה"ל צילום: פלאש 90

בסיום דבריו, אמר באב"ד כי הוא מצפה מאלטשטיין לערוך בירור בנושא ולפרסם התנצלות. "אני מציע שתבצעי בירור מעמיק בעניין ויופקו המסקנות הראויות , כמו כן אבקש כי תוצג בציבור התנצלות מפורשת ופומבית על התנסחות פוגענית זו", אמר מנכ"ל נעם.