פרסום ראשון יהודית שילת מסיימת את תפקידה: זו מנהלת פורום תקנה החדשה

מנהלת פורום תקנה בעשורים האחרונים הודיעה על סיום תפקידה ולאחר שהוקמה ועדת איתור, נבחרה עו"ד לילי גץ הורביץ למנהלת הפורום החדשה. "אין ספק שיהודית הובילה מהפכה חברתית של ממש"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/01/23 16:01 כ בטבת התשפג

יהודית שילת מסיימת את תפקידה: זו מנהלת פורום תקנה החדשה
לילי הורוביץ, צילום: פיי גרסטן

יהודית שילת, שניהלה את פורום תקנה בעשרים השנים האחרונות, ביקשה לסיים את תפקידה. כידוע, פורום תקנה הוקם בשנת 2003 כדי לפעול למניעת פגיעות מיניות על ידי בעלי סמכות בציבור הדתי לאומי. בהודעה שיצאה מטעם הפורום נמסר כי ההנהלה "סברה שכוחה של יהודית עומד לה לעוד שנות ניהול והובלה של הפורום, אולם משעמדה יהודית על דעתה כי היא מבקשת לסיים את תפקידה, הוקמה וועדת איתור מבין חברי הפורום". שילת שימשה בעברה כסגנית יו"ר תנועת אמונה. 

עוד נמסר כי מועמדות רבות ומצוינות הגישו את מועמדתן לניהול הפורום, ולאחר הליך מעמיק הוחלט לבחור בעו"ד לילי גץ הורביץ שמשמשת גם כטוענת רבנית למנהלת החדשה. "אנו מבקשים להודות לגברת יהודית שילת על פועלה המבורך והמסור לאורך כל שנות קיומו של הפורום. אין ספק שיהודית הובילה מהפכה חברתית של ממש בציבור בכלל ובציבור הדתי לאומי בפרט יהודית הובילה את הפורום במקצועיות, מסירות ונחישות וכולנו מודים לה על כך. הציבור הדתי לאומי ככללו חב לה תודה גדולה".

לילי הורוביץ

לילי הורוביץ צילום: פיי גרסטן

"אין לנו ספק שיהודית תמשיך לתרום מניסיונה וכישרונותיה לפעילות הפורום כחברה בו. אנו מאחלים לעו"ד לילי גץ הורביץ הצלחה רבה. אין לנו ספק שלילי תצעיד את הפורום לעשור השלישי של פעולתו במסירות ובהצלחה לקראת אתגרי העתיד".