עזר כנגדה: שמוליק סילמן מראיין מועמדים ללשכתה של אשתו

מועמדים לעבודה בלשכת השרה לאיכות הסביבה טענו כי את ראיון הקבלה יצטרכו לעבור אצל בעלה | שמוליק סילמן: " לא להמציא סיפורים מקושקשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/23 21:06 טז בטבת התשפג

עזר כנגדה: שמוליק סילמן מראיין מועמדים ללשכתה של אשתו
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השרה לאיכות הסביבה, עידית סילמן, נכנסה לתפקידה לפני כשבוע והיא החלה לקבל עובדים חדשים ללשכה, תוך כדי שהיא מחפשת מנכ"ל חדש למשרדה, לאחר שמנכ"לית המשרד להגנת הסביבה היוצא, גלית כהן, הודיעה לשרה על רצונה לעזוב את תפקידה.

על פי פרסום של הכתבת המדינית של חדשות 13, מוריה אסרף וולברג, באחרונה הוצע למספר מועמדים להתראיין לעבודה בלשכת השרה ואחרי בירור קצר התברר כי את ראיון הקבלה יצטרכו המועמדים לעבור אצל בעלה, שמוליק סילמן. עוד פרסמה כי על פי תכתובות שהגיעו אליה, שמוליק היה גם זה שהודיע בעבר לעובדים בלשכה על קבלתם ועל אי קבלתם לעבודה.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שמוליק סילמן: "לא להמציא סיפורים מקושקשים"

בעלה של עידית, שמוליק, הגיב לפרסום של חדשות 13 ואמר בציניות כי "חבל שחדשות 13 מקטינים את עוצמת השפעתי. כידוע אני גם ביצעתי ראיונות קבלה לנשיא ארצות הברית, מזכ"ל האו"ם, וליאו מסי לנבחרת ארגנטינה. חשוב לציין עוד שבקרוב אראיין גם מועמדים לתפקידי כתבים בחדשות 13. דרישות הקבלה: לא להמציא סיפורים מקושקשים".

המנכ"לית של סילמן הודיעה: "אני מתפטרת"

כאמור, מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה גלית כהן, הודיעה לשרה עידית סילמן על רצונה לעזוב את תפקידה. התפטרות המנכ"לית מגיעה על רקע חיפושיה של השרה אחר מנכ"ל חדש. גלית כהן שמונתה למנכ"לית בידי השרה הקודמת תמר זנדברג, מסיימת בכך שירות של מעל 20 שנה במשרד להגנת הסביבה.

צילום: שלומי אמסלם/ לע"מ

במכתבה כתבה כהן כי "הייתה לי הזכות לשרת את הציבור והסביבה במשרד במשך 22 שנים במגוון תפקידים, ולהגיע עד למשרה המקצועית הבכירה ביותר בשנה וחצי האחרונות מנכ"לית המשרד. אני מכירה תודה על ההזדמנות שניתנה לי לאורך הדרך המשמעותית שעברתי. אני שמחה על הזכות להיות במדינה שבה ילדה משדרות, כמוני, יכולה לדמיין ולחלום שיום אחד תגיע לתפקיד כל כך בכיר ומשפיע במדינה. וגם להגשים את החלום".