תוך 6 דקות: הרוג והרוגה בשתי תאונות דרכים

הרוג והרוגה בשתי תאונות דרכים קשות הערב. סמוך לעין שמר נהרג רוכב אופניים ובכביש 70 נהרגה אישה לאחר תאונה עם בין רכבה למשאית. חובש מד"א באירוע בכביש 70: "ראינו את האישה כשהיא לכודה בתוך הרכב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/23 18:22 טו בטבת התשפג

תוך 6 דקות: הרוג והרוגה בשתי תאונות דרכים
זירת התאונה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שתי תאונות דרכים קשות: בשעה 17:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מאוטובוס בכביש 6403 סמוך לעין שמר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בסופן קבעו את מותו של גבר כבן 40. 

חובש רפואת חירום במד"א יאיר שחל סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

תאונה קשה גם על כביש 70

מספר דקות לאחר מכן אירעה תאונה קשה נוספת סמוך לעין שמר. בשעה 17:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 70 בצומת אחיהוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בסופן קבעו את מותה של נהגת הרכב, אישה בת 48.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א נעם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא לכודה בתוך הרכב. לאחר שחילצנו אותה ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר פעולות החייאה, לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".