רשמי: זה עורך הדין הסרוג שיכהן כמזכיר הממשלה

הממשלה אישרה את מינוי של יוסי פוקס, עורך דין סרוג, כמזכיר ממשלתו השישית של ננתיהו | בנוסף, אושרו מינויהם של צחי הנגבי כראש המל"ל ושל יוסי שלי כמנכ"ל משרד ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/23 12:11 טו בטבת התשפג

רשמי: זה עורך הדין הסרוג שיכהן כמזכיר הממשלה
יוסי פוקס, צילום: באדיבות המצולם

אושר: בישיבת הממשלה הבוקר (א') אושר סבב מינויים בסביבתו של ראש הממשלה נתניהו. המינויים שאושרו הם: יוסי פוקס כמזכיר הממשלה, יוסי שלי כמנכ"ל משרד ראש הממשלה וצחי הנגבי יכהן כיועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל.

יוסי פוקס: "הנני העני ממעש, נרעש ונרגש"

עורך הדין פוקס, ששוריין בבחירות לרשימת הליכוד, אמר אחרי ההודעה על מינויו: "הנני העני ממעש. נרעש ונרגש לקראת מינויו לתפקיד מזכיר הממשלה. מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שנתן בי! מתחייב לעשות כל שביכולתי, בענווה ובחריצות, על מנת שהממשלה הלאומית המוקמת תתנהל על מי מנוחות ותקדם את האינטרסים של המחנה הלאומי. בהצלחה לרה"מ נתניהו ולשרי הממשלה".

יוסי פוקס, מזכיר הממשלה

יוסי פוקס, מזכיר הממשלה החדש

כאמור, אושר גם מינויו של השר לשעבר, צחי הנגבי, לראש המטה לביטחון לאומי. הנגבי מילא בעבר שלל תפקידים בליכוד ובממשלה ובתפקידו האחרון כיהן כשר ההתיישבות בממשלת נתניהו הקודמת. הנגבי, שהחל את כהונתו בכנסת כבר בשנת 1988 התמודד גם בפריימריז של הליכוד בבחירות האחרונות אך נדחק למקום לא ריאלי ברשימה.