אמסלם במתקפה על נתניהו: "עכשיו כבר אין צורך בדודי?"

חבר הכנסת מהליכוד, יצא נגד ראש הממשלה וטען כי הוא האחרון השתמש בו מתי שהיה לו נוח וכעת הוא מבקר את סגנונו כדי לפגוע לא באופוזיציה: "את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/23 20:38 יד בטבת התשפג

אמסלם במתקפה על נתניהו: "עכשיו כבר אין צורך בדודי?"
דודי אמסלם, צילום: Hadas Parush/Flash90

אמסלם נגד נתניהו: חבר הכנסת מהליכוד, דודי אמסלם יוצא בימים האחרונים במתקפה חסרת תקדים נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הערב (מוצאי שבת) תקף אמסלם את נתניהו וטען כי האחרון השתמש בו מתי שהיה לו נוח וכעת הוא מבקר את סגנונו כדי לפגוע לא באופוזיציה.

"נבחרתי למקום 4 בפריימריס ע״י אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים. את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי- שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה?!", כתב אמסלם.

אמסלם ונתניהו

בימים טובים יותר.אמסלם ונתניהו צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

אמסלם במתקפה על נתניהו: "גם ראש ממשלה לא ישפיל את בני עדות המזרח"

כאמור, מאז הקמת הממשלה לאחר שלא קיבל תפקיד משמעותי, חבר הכנסת מבקר את התנהלותו של נתניהו. אתמול (ו') בשיחה עם פעילי ליכוד מחוץ לליכוד, סיפר אמסלם את מאחורי הקלעים של שיחותיו עם נתניהו והעובדה שהחליט לא להיכנס לממשלה. אמסלם דיבר גם על מיקומו הגבוה ברשימה ואמר: "לא משפילים רק את אמסלם - אלא כל האמסלמים והביטנים".

עוד אמר כי "לא אצלנו, לא במפלגה שלנו שאנחנו 70% מהם. אני בבית שלי, דודי אמסלם, גדלתי בליכוד, אני הכי וותיק מרוב חברי הסיעה. אני בליכוד כילד מגיל 15- אני לא נמצא בדרג ב' בדמי מפתח אצלי בבית - מי מנהל אותם?". אמסלם המשיך ותקף את העובדה שנתניהו מתעלם מבחירתו בצמרת רשימת הליכוד: "אצלנו בבית אנחנו דרג ב'? אמסלם דוד? רוב המצביעים בליכוד זה אמסלמים וביטנים, אנחנו צריכים להתנצל כי יצאנו מקום רביעי? מה זאת החוצפה הזאת? אני רואה בזה כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה", המשיך אמסלם.

ממשלת ישראל ה-37

ממשלת ישראל ה-37 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בסיום דבריו, אמר אמסלם כי "דרך אגב, אני אמרתי לו את זה. אבל זה לא חשוב. עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם ומהליכוד ולכן אנחנו נמשיך לעבוד למען עם ישראל. אנחנו נציל את המדינה ומתכוונים יום יום להמשיך לדאוג לשכבות החלשות ולמשילות" סיים אמסלם את דבריו.