יאיר נתניהו מאיים: "מי שיעשה את זה - יפוטר"

בנו של ראש ממהשלה נשאל ברשת החברתית למה יש הדלפות ממשרד ראש הממשלה והוא ענה כי אכן מדובר בשערוריה ומי שייתפס יפוטר מתפקידו

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/23 20:25 יד בטבת התשפג

יאיר נתניהו מאיים: "מי שיעשה את זה - יפוטר"
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה,יאיר נתניהו, קרא אתמול (ו') בעמוד הטוויטר שלו לחברי הכנסת והשרים החדשים לא לשתף פעולה עם ערוצי התקשורת 12 ו-13. "חברי כנסת ושרים יקרים מה למדנו פה? לא משתפים פעולה עם ערוצים 12 ו13! הם רוצים רק להרע לכם ולהוציא אתכם לא טוב. למה אתם כאלה מזוכיסטים? רוצים כתבת פרופיל בטלוויזיה? תעשו אצל 14 ששם יהיו הוגנים אתכם, יכבדו אתכם ולא יהיו עוינים אלכם כמו ב12 ו13", כתב נתניהו.

אחת העוקבות, שאלה את יאיר: "למה יש הדלפות לעמית סגל ובן כספית ממשרד ראש הממשלה?", ונתניהו השיב לה: "אכן שערוריה ואין ספק שמי שיתפס עושה זאת יפוטר".

בליכוד מבהירים: "כל מקורבי נתניהו נמצאו דוברי אמת"

כזכור, בליכוד התעוררה"סערת ההדלפות" בעקבות טענתה של חברת הכנסת הטרייה טלי גוטליב, כי מקורבי נתניהו הדליפו שיחה שערכו האירוע החל כשמקורבי נתניהו, צחי ברוורמן ואיקי כהן, הגיעו ללשכתה של חברת הכנסת גוטליב על מנת לדבר איתה לקראת נאום הפתיחה של חברת הכנסת וניסו לרכך את מסריה.על פי טענתה של גוטליב, מיד אחר כך התקשר אליה העיתונאי בן כספית על מנת לקבל את תגובתה. "חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלשכה" כתבה גוטליב.

טלי גוטליב

טלי גוטליב צילום: יונתן סינדל פלאש 90

בעקבות טענותיה של גוטליב, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הורה  לאנשי לשכתו להיבדק בבדיקת פוליגרף. ולאחר מכן הודיעו בליכוד כי כל עובדות ועובדי לשכת נתניהו נמצאו דוברי אמת בבדיקת פוליגרף.