"למה את מערבת את הבן שלי?": השיחה בין שרה נתניהו וגלית דיסטל

לאחר שקיבלה את ההודעה כי לא תמונה לשרה, התקיימה שיחה בן יאיר נתניהו וגלית דיסטל, אותה יזם הבן בה הביעה בפניו חברת הכנסת את אכזבתה. היום נפגשו שוב דיסטל ונתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 14:55 יט בכסלו התשפג

"למה את מערבת את הבן שלי?": השיחה בין שרה נתניהו וגלית דיסטל
גלית דיסטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השיחה בין גלית דיסטל ליאיר ושרה נתניהו: "בישראל היום" מפרסמים על שיחה בין חברת הכנסת המקורבת לבנימין נתניהו ובנו יאיר. בשיחה, כך פורסם אמרה דיסטל לבנו של ראש הממשלה המיועד כי היא מאוכזבת מהעובדה שלא תתמנה לשרה כפי שהודיע לה בנימין נתניהו. 

השיחה בין שרה נתניהו וגלית דיסטל

בהמשך, כך על פי הפרסום, ניסה בנו של ראש הממשלה לנסות ולשכנע את אביו בנושא מינויה של גלית דיסטל לשרה. לאחר השיחה עם הבן שוחחה גם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו עם חברת הכנסת ושאלה אותה "למה את מערבת את הבן שלי?" אך דיסטל ענתה כי השיחה הייתה ביוזמת יאיר נתניהו ובך הסתיים העניין.

אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו

אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

אשמ נערכה שיחה בין חברת הכנסת לבין ראש הממשלה הנכנס נתניהו על מנת ליישר את ההדורים כשגם היום נפגשים השניים במטרה להחזיר את היחסים למסלולם. כזכור, בעבר דווח כי אי מינויה של חברת הכנסת דיסטל לשרה מגיע על רקע התקרית שהייתה לה עם יועצי נתניהו.

גלית דיסטל תקפה את מקורבו של נתניהו

לפני יומיים התייחסה חברת הכנסת להתעקשותו של מגיש 'פגוש את העיתונות' על כך שהיא שברה אגרטל באותה תקרית. "רק להעמיד דברים על דיוקם: הבוקר בן כספית חזר בשנית על כך ששברתי אגרטל במהלך תקרית המרפסת", היא כתבה ותקפה את מקורבו של נתניהו: "אז עם כל הכבוד לצחי ברוורמן העוזר של ראש הממשלה נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו - לא שברתי שום אגרטל. כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב".

צחי ברוורמן

צחי ברוורמן, פותח חזית עם נשות הליכוד. | צילום: Marc Israel Sellem/POOL