"נוקמים בנו כי עבדנו תחת לפיד ובנט": סיכום חדשות השבת

 3 נהגים משיירת ראש הממשלה פוטרו לאחרונה מתפקידם | מנהיג גוב האריות למנגנוני הביטחון הפלשתינים: "הפסיקו את המעצרים נגדנו" | גורמי ביטחון בלבנון נגד חיזבאללה: "כל פעולה נגד ישראל תגרום לאסון חדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/23 18:20 יד בטבת התשפג

"נוקמים בנו כי עבדנו תחת לפיד ובנט": סיכום חדשות השבת
נתניהו, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

סיכום חדשות השבת: שלושה נהגים משיירת ראש הממשלה עם ותק של שלושים שנה בעבודה פוטרו לאחרונה מתפקידם בלשכת ראש הממשלה, כך על פי פרסום של חדשות 12. הליך הפיטורים נעשה ללא שימוע ולא הוצע להם להמשיך בתפקידם. לטענת הנהגים, הסיבה לפיטורין היא שהם עבדו תחת ממשלת בנט-לפיד כדי לוודא את נאמנותם של העובדים לראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו.

כאמור, שלושת הנהגים עבדו כבר כשלושה עשורים במשרד ראש הממשלה, תחת ראשי ממשלה רבים: יצחק שמיר, פרס, רבין, ברק ושרון וראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו, בכהונות הקודמות שלו. הנהגים סיפרו כי הם נקראו למנהלת משאבי האנוש ביום שלישי האחרון, והיא הודיעה להם שהחל מהרגע הזה הם לא ימשיכו בעבודתם.

לפיד בישיבת הממשלה

לפיד בישיבת הממשלה צילום: כיפה

מנהיג גוב האריות למנגנוני הביטחון הפלשתינים: "הפסיקו את המעצרים" 

מנהיג "גוב האריות" התראיין לתכנית בערוץ אל-ג'זירה ודרש ממנגנוני הביטחון הפלשתינים להפסיק את המעצרים נגדם. "הציעו לנו להסגיר את עצמנו לרשות הפלשתינית בתמורה להטבות וסירבנו. יש לנו הרבה חמושים בשטחים. לא ניכנע, אנחנו פונים למנגנוני הביטחון להפסיק את המעצרים של פעילי 'גוב הארית' ולשחרר את העצורים", אמר המנהיג ארגון הטרור.

חברי מיליציית גוב האריות

חברי מיליציית גוב האריות צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

 גורמי ביטחון בלבנון נגד חיזבאללה: "כל פעולה נגד ישראל יגרום לאסון חדש" 

גורמים ביטחוניים בלבנון העבירו לארגון הטרור, חיזבאללה רשימת שמות של פעילי חמאס שהם חלק מחוליית פעולה צבאית שמתכננים לבצע פעולות טרור נגד ישראל משטח לבנון:סמיר פנדי, חסאן פרחאת, נדים דוואבשה ואחמד חמדאן עבדאללה.

 עוד דווח כי הגורמים הביטחוניים בלבנון גינו את חיזבאללה והזהירו כי "כל ביצוע וכל פעולה נגד ישראל, בייחוד בעיתוי הזה, תעמיד את לבנון בסכנה ויוסיף לאסונותיה אסון חדש שאין לה צורך בו".