"את חטאי אני מזכיר היום": הרב שתקף את סטרוק מתנצל

לפני שבוע תקף הרב אברהם יוסף את השרה אורית סטרוק בחריפות, עתה הוא מתנצל ואומר: "מי שעשה את כל הדברים הלא נכונים והלא ראויים הוא אותו עיתונאי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/23 12:42 יג בטבת התשפג

"את חטאי אני מזכיר היום": הרב שתקף את סטרוק מתנצל
סטרוק, צילום: Gershon Elinson/Flash90

מאשים את העיתונאים: לאחר שבשבוע שעבר השתלח רבה הראשי של חולון הרב אברהם יוסף כנגד השרה אורית סטרוק, חוזר בו היום (ו') הרב ומתנצל בפני השרה. הרב יוסף אמר ברדיו: " אני מקווה מאוד שהדברים שאני אומר יכנסו ללבבות והיא תמחל לי על שדיברתי כנגדה".

האזינו להתנצלותו של הרב:

עיתונאים יש להם מטרה ליצור אווירה של התנגשויות

את חטאי אני מזכיר היום, בשבוע שעבר דיברתי קשות נגד המצטטים את דברי אבי מורי ובעיקר נגד הגברת השרה אורית סטרוק שדיברה כאילו על אבא שלי בדברים מסולפים ולא היא. הראו לפניי תמונה של אבי מורי הרב עובדיה יוסף בכתבה שמדברת בסילוף הדברים שצוטטו בשם אבי מורי ולכן יצאתי בשצף קצף נגד המסלפים ובמיוחד בדברים שיכולים לגרום חס ושלום ספק פיקוח נפש. 

הרב אברהם יוסף

הרב אברהם יוסף צילום: פלאש 90

האמת היא שהשרה לא דיברה. מי שעשה את כל הדברים הלא נכונים והלא ראויים הוא אותו עיתונאי שעיתונאים יש להם מטרה לסכסך, עיתונאים יש להם מטרה ליצור אווירה של התנגשויות, מזה כנראה שהם חיים. השרה אינה אשמה ואני מתנצל בפניה שידברתי עליה דברים ואני מבקש ממנה שהיא תסלח לי, אני מקווה מאוד שהדברים שאני אומר יכנסו ללבבות והיא תמחל לי על שדיברתי כנגדה. האמת והשלום אהבו. רציתי רק דבר אחד לדעת שהאבא שלי יאמר דברים שחס ושלום עלולים לגרום למתח ודברים מיותרים וספק פיקוח נפש.

דברי הרב בשבוע שעבר

כזכור בשבוע שעבר תקף הרב יוסף את השרה סטרוק ברדיו "קול חי" ואמר: "עליהם נאמר רשע ברשות התורה. לא ראיתי משהו שמחה בכל תוקף באותה טיפשה, שעכשיו היא שרת רוח, חסרת דעת. אני מוחה בכל תוקף על שילוב דברי אבי מורי כאילו הוא אמר דברים, והם דברי שקר ולא היו לעולם. אני מבקש מאוד שקהל המאזינים לא ילכו שבי נגד כל מיני סיסמאות שהם לצערנו הרב לא במקרים לא מעטים שובות את הלב וגורמות לחרחר ריב ומדון בין הבריות", אמר הרב אברהם יוסף".