מיליונר ראשון ב-2023: "לאשתי אין שמץ של מושג"

המיליונר הראשון של השנה גילה על הזכייה באמצע יום עבודה, כשנזכר שלא בדק את הטפסים ששלח. הוא משתף שעדיין לא עדכן את אשתו בבשורה, ומודה, "אני לא בטוח שאני מעכל את הסיטואציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/23 15:47 יב בטבת התשפג

מיליונר ראשון ב-2023: "לאשתי אין שמץ של מושג"
מפעל הפיס. ארכיון, צילום: מפעל הפיס

המיליונר הראשון השנה: הזוכה, גבר בשנות 50 לחייו, השתתף בהגרלת הלוטו שנערכה לילה קודם והוא הזוכה היחיד במסלול הדאבל לוטו. כשהוא נרגש מאד, שיתף את אנשי מפעל הפיס, "אני משתתף מדי פעם בהגרלות הלוטו וממלא את הטופס ידנית", הוא סיפר. "אני יודע שיש אנשים שבוחרים מספרים קבועים או בעלי משמעות עבורם. אני בוחר אותם באופן אקראי לחלוטין, בלי לחשוב יותר מדי".

"קשה לי לתאר במילים את ההתרגשות"

הזוכה משתף כי התחיל את הבוקר כרגיל בעבודה, ללא ציפיות מיוחדות או תחושת בטן. במהלך היום הוא נזכר שעדיין לא בדק את הטופס ששלח והחליט להיכנס ולבדוק, "די מהר אני קולט שהצלחתי לנחש שישה מספרים, ופתאום אני מזהה גם את המספר הנוסף", הוא מספר בהתרגשות. "הייתי בהלם, קשה לי לתאר במילים את ההתרגשות העצומה שחשתי באותו רגע. החלטתי באותו רגע שאני לא מספר על דבר הזכייה לאיש כרגע".

צילום: shutterstock

"זאת לא בשורה שמספרים בטלפון"

משם יצא ישירות לבית מפעל הפיס כשהוא לבדו, "רק בדרך למפעל הפיס התחלתי לעכל לאט־לאט את גודל האירוע ואת הסכום הדמיוני הזה. טרם יצרתי קשר עם אשתי, שאגב במקרה התקשרה למקום העבודה שלי ועודכנה שיצאתי, רק שאין לה שמץ של מושג לאן ואיזו הפתעה הולכת להיות לה כשאגיע הביתה ואבשר לה....". כשנשאל הזוכה מדוע לא עדכן מיד את אשתו, הוא ענה, "אני חושב שזאת לא בשורה שמספרים בטלפון. מה שכן, אני בטוח שהיא תתרגש מאד! לא חלמנו לרגע שכך תיפתח עבורנו השנה האזרחית החדשה!".

צילום: shutterstock

"אני לא מתכוון לעזוב את מקום העבודה שלי"

הזוכה שיתף את אנשי הפיס לגבי תכניותיו לעתיד, "בדרך לכאן הרהרתי עם עצמי מה קורה מעתה והלאה. מה עושים עכשיו? בדבר אחד אני בטוח, אני לא מתכוון לעזוב את מקום העבודה שלי, אותו אני מאוד אוהב", הוא קובע בהחלטיות. "מדובר בסכום גבוה, ולכן חשוב לי לדעת כיצד להתנהל איתו נכון. כל החלטה שתתקבל תהיה לאחר הרבה מחשבה והתייעצות. לצד זאת, אין לי ספק שנסייע כלכלית לילדינו על מנת לייצר עבורם עתיד טוב יותר. לגבי היתר, אני עוד צריך זמן לחשוב. אני לא בטוח שאני עדיין מעכל את הסיטואציה".