הצפה בתל אביב: צינור מים התפוצץ - אלו הצירים שנחסמו

במסגרת עבודות תשתית בתל אביב נפגע צינור מים ראשי וגרם להצפה במרכז כבישים בעיר. בעקבות ההצפה נחסמה דרך השלום וגרמה לעומסים בכביש

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 04/01/23 09:03 יא בטבת התשפג

הצפה בתל אביב: צינור מים התפוצץ - אלו הצירים שנחסמו
הצפה בתל אביב. ארכיון, צילום: Roy Alima/Flash90

חסימות כבישים בתל אביב: במסגרת עבודות תשתית בתל אביב, התפוצץ אחד מצינורות המים בצומת הרחובות משה דיין ודרך השלום מה שגורם לעומסים כבדים. בעקבות המים הרבים שזורמים נוצרה הצפה משמעותית ומספר כלי רכב נתקעו. במקום מתבצעות כאמור עבודות תשתית מה שגרם לחול רב להפוך לבוץ, מה שמקשה עוד יותר על התנועה במקום.

צפו בהצפה במפת החסימות:

צילום: צילום מסך

הרחובות שנחסמו לתנועה בתל אביב: משה דיין - יצחק שדה לכיוון צפון, עליית הנוער מנחלת יצחק לצפון ולדרום, דרך השלום מגלוסקא למערב. ציבור הנהגים מתבקש להשתמש בצירים חלופיים עד לסיום הטיפול באירוע.

"מדובר בפגיעה מורכבת המצריכה פעילות משולבת של הצוותים"

במסגרת הפעולות המבוצעות, עובדי שח״מ מקורות מבצעים ריקון של המים שנקוו כתוצאה מהפגיעה בצינור בקוטר של ״48 על מנת לחשוף את מקום הפגיעה והחלפת החלק הפגוע באופן מיידי על מנת להשיב את זרימת המים במקטע בהקדם. 

צילום: שח״מ מקורות

גיא לוי, מנהל יחידת ביצוע דרום בשח״מ מקורות האחראי על העבודות בשטח אמר: ״מדובר בפגיעה מורכבת המצריכה פעילות משולבת של הצוותים והערכה הזהירה שלנו שיקח עד 48 שעות לתקן את התקלה״.

הבולען שנפער בתל אביב

כזכור, לפני מספר שבועות נפער בולען ענק במחלף השלום לכיוון דרום בנתיבי איילון סמוך לקניון עזריאלי. בעקבות הבולען נחסמו נתיבי איילון למספר שעות והנתיב עצמו בו הבולען נפער היה סגור למשך מספר ימים עד לתיקונו הסופי.

הבולען בתל אביב

הבולען בתל אביב צילום: Avshalom Sassoni/Flash90