מה מסתתר בהסכמים הקואליציוניים ואילו אתגרים מחכים לנתניהו

רגע אחרי השבעת הממשלה והחתימה על ההסכמים הקוליציוניים, צללנו בפרק מיוחד של בעיות תקשורת, הפודקאסט של חדשות כיפה לתוך ההסכמים של נתניהו והשותפות, והאם הם בכלל מחייבים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/01/23 16:12 י בטבת התשפג

מה מסתתר בהסכמים הקואליציוניים ואילו אתגרים מחכים לנתניהו
בעיות תקשורת, צילום: כיפה

אחרי חתימת ההסכמים הקואליציוניים והשבעת ממשלת נתניהו החדשה צללנו יחד עם טל אלוביץ', חוקר כנסת וממשלה. לשעבר מנהל סיעת העבודה. דוקטורנט למדעי המדינה באוניברסיטת מילאנו, להסכמים הקואליציוניים של נתניהו והשותפות, מה זה הסכם קואליציוני, מה הסעיפים המוזרים ביותר שמופיעים בהסכם והאם הדרישות האלה יתקיימו בכלל.

בפרק החדש של בעיות תקשורת, הפודקאסט הפוליטי של חדשות כיפה עברנו על הסעיפים הקשים ביותר בהסכמים הקואליציוניים, בדקנו מה ההסכם שווה מבחינה חוקית ועברנו על הדרישות הגדולות ביותר והאתגרים שיחכו לקואליציה בניסיון לממש אותם בזמן. 

יהודה שלזינגר: ישבתי בשירותים ליד המליאה שעתיים וחצי כדי לצותת לחברי כנסת

בפרק החמישי של בעיות תקשורת, הפודקאסט הפוליטי של חדשות כיפה. אירחנו את יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של ישראל היום. נדבר על האהבה שלו לאוכל אשכנזי האפרפר, מה הדבר הכי משוגע שהוא עשה בשביל לקבל סיפור, מה הוא חושב על בנט ושקד ולמי הוא מתכוון להצביע.

שאלתנו את שלזינגר למי הוא מתכוון להצביע, "כשאני חושב על שני אנשים שהלכו עם האמת שלהם עד הסוף אלו רק בצלאל סמוטריץ' וזהבה גלאון, וכרגע ההתלבטות היא למי להצביע מבין השניים, התלבטות קשה".