צפו דקות לאחר עליית בן גביר: נער עוכב על ידי המשטרה בהר הבית

כמה דקות לאחר עלייתו של יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי להר הבית, נער יהודי עוכב על ידי המשטרה בטענה כי הוא השתחווה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 03/01/23 08:51 י בטבת התשפג

דקות לאחר עליית בן גביר: נער עוכב על ידי המשטרה בהר הבית
הר הבית, ארכיון, צילום: מנהלת הר הבית

לאחר שקיים הערכת מצב עם מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז ירושלים וראש השב"כ שקבעו כי אין מניעה שהוא יעלה להר, יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי, חבר הכנסת איתמר בן גביר, עלה הבוקר (ג') להר הבית לציון צום עשרה בטבת, למרות השיחה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואיומי חמאס. כמה דקות לאחר עלייתו של יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי להר הבית, נער יהודי עוכב על ידי כוחות המשטרה בטענה כי הוא השתחווה במהלך עלייתו.

"לא ניכנע לאיומי חמאס": בן גביר עלה להר הבית

כאמור, יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי עלה הבוקר להר הבית, כשהוא מלווה בכוחות משטרה רבים. זו הפעם הראשונה שהשר בן גביר עולה להר מאז הבחירות. בן גביר אמר בהר כי: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס. הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל, ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל".

צילום: עוצמה יהודית

תום ניסני, מנכ"ל בידינו למען הר הבית, ברך את בן גביר: "כל הכבוד לשר בן גביר שעלה ולא נכנע לאיומי והפחדות החמאס. בינתיים השמש ממשיכה לעלות והמזרח התיכון לא בער. וגם אם יש מי שינסה להבעיר, סומך על צה"ל והמשטרה שיסירו את האיום. הגיע הזמן להיות עם חופשי בארצנו".