כתב אישום: התעצבנה על עסקת נדל"ן כושלת והציתה את רכבי השכנים

מכתב האישום עולה כי אמה של הנאשמת ניהלה הליכים משפטיים שבסיומם נדחתה תביעתה. הבת הכעוסה החליטה להצית את רכבם של מי שחשבה כמתלוננים |שלושה חודשים קודם לכן ניקבה את צמיגי הרכב של השכן

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/23 18:40 ט בטבת התשפג

כתב אישום: התעצבנה על עסקת נדל"ן כושלת והציתה את רכבי השכנים
אילוסטרציה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אושרת ישועה, בת 49 מתל אביב, זאת לאחר שבשל כעסה על המתלוננים בעקבות עסקת נדל"ן שערכו עם אמה, הציתה את המכוניות של שכניהם וניקבה את צמיגיהם.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אופיר פחימה עולה, כי בין אמה של אושרת ישועה ובין המתלוננים התנהלו הליכים משפטיים בגין עסקת נדל"ן שערכו, וכי בסיומם נדחתה תביעתה של אמה.

על רקע כעסה של ישועה על העסקה, בחודש דצמבר האחרון היא החליטה להצית את רכבם של המתלוננים, ולצורך כך הגיעה לביתם שבפתח תקווה כשהיא מצוידת בחומרים דליקים מסוג אצטון ומדלל צבע.

משלא איתרה את רכבם, הניחה את תיקה האישי ושמיכה מתחת לרכבו של שכן שסברה שהזמין לה בעבר משטרה, והציתה אותם באמצעות מצית. כתוצאה ממעשיה נשרפו כליל רכבם של השכן ושל שכנה נוספת, ונגרמו נזקים שונים לרכבם של המתלוננים. בנוסף, כשלושה חודשים קודם לכן ישועה ניקבה באמצעות סכין מטבח את צמיגי הרכב של השכן וכן צמיגים של רכב אחר שזיהתה בטעות כרכבם של המתלוננים.

כתב האישום מייחס לישועה ביצוע עבירות של הצתה, היזק לרכוש במזיד והחזקת סכין שלא כדין. במקביל הגישה עורכת הדין פחימה בקשת להארכת מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.