סגירת מעגל: יצא לקורס פרמדיקים ושם גילה מי הציל את חייו מטביעה בכנרת

דביר דמרי חולץ לפני שנתיים מטביעה בכינרת, והשבוע זכה לסגירת מעגל מרגשת כאשר פגש את החובש שהציל אותו בקורס פראמדיקים שאליו נרשם

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/22 14:21 ה בטבת התשפג

סגירת מעגל: יצא לקורס פרמדיקים ושם גילה מי הציל את חייו מטביעה בכנרת
צילום: shutterstock

לפני כשנתיים דביר דמרי יצא לשחות בכנרת ובדרכו חזרה לחוף נפגע מסירת מנוע, נפצע קשה ורגע לפני שהחל לטבוע, הגיעה סירה אחרת ממנה קפץ זוהר בנור, חובש מד"א שהיה שם וחילץ אותו. השבוע זכה דביר לסגירת מעגל מרגשת כאשר במהלך קורס פראמדיקים אליו נרשם, סיפר על קורות חייו ועל הפציעה שעבר. כשזוהר שמע את הסיפור, הוא תיאר את סיפור החילוץ שביצע, והשניים הבינו שזה אותו סיפור.

אני אומר לעצמי, ככה זה נראה לפני שמתים

בראיון לתוכנית "העולם הבוקר" של רשת 13, דביר דמרי מתאר את רגעי האימה במים: "אני רואה את עצמי ממש מבחוץ. אני אומר לעצמי, ככה זה נראה לפני שמתים. אני נזכר באשתי והילדים שעל החוף. אני אומר לעצמי, אני אתן צדקה, אני אתפלל. אני אילחם יהיה בסדר. אני זוכר את עצמי נכנס חזרה לגוף, מתחיל לבעוט. אחרי כמה שניות שנראות כמו נצח, אני מצליח להוציא את הראש מחוץ למים".

זוהר מספר על ההתרגשות שהייתה בפגישה המחודשת: "זה היה רגע מדהים. הבנאדם שפגשנו במים היה פצוע. אין לך מושג מה קורה איתו, פתאום הוא אדם נחמד שאתה מדבר איתו בהפסקות בקורס, זה אותו בנאדם שראית פצוע במים".