ראש הממשלה לפיד ספד לרב דרוקמן: "אדם שכולו אהבת ישראל"

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית הלך הערב לעולמו. המונים בעם ישראל ובכל הקשת הפוליטית ספדו. ראש הממשלה לפיד ספד לרב בטוויטר והביע תנחומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 23:16 א בטבת התשפג

ראש הממשלה לפיד ספד לרב דרוקמן: "אדם שכולו אהבת ישראל"
לפיד, ספד לרב דרוקמן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, והוא בן 90. הרב דרוקמן כיהן כראש ישיבת אור עציון ונשיא מוסדותיה, רב היישוב מרכז שפירא, יושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וחבר ההנהלה הארצית של תנועת בני עקיבא. המערכת הפוליטית כולה על שלל גווניה נפרדה הערב מהרב.

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד ספד לרב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "משתתף בצער המשפחה ורבבות תלמידיו של הרב חיים דרוקמן. ניצול שואה, מקים ישיבת אור עציון, תלמיד חכם, חתן פרס ישראל ואדם שכולו אהבת ישראל. יהי זכרו ברוך".

הציוץ של ראש הממשלה לפיד:

הרב חיים דרוקמן

הרב חיים דרוקמן צילום: כיפה

גם חבר מפלגתו חה"כ משה טור-פז כתב: "כואב את לכתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, זקן רבני הציונות הדתית. הרב היה ראש הישיבה של חיילי כששימשתי כמ"מ בצנחנים, אני זוכר את הקשר המיוחד שלהם אליו והדרך בה עיצב את חייהם כבני תורה וכלוחמים. מאז חלפו שלושים שנה ותורתו נפוצה על פני כל הארץ. יהי זכרו ברוך".

יו"ר הכנסת לוין: "בשם הכנסת, אני שולח תנחומים למשפחתו"

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין כתב: "קיבלתי בצער רב את הידיעה על פטירתו של הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, ראש ישיבות בני עקיבא וחתן פרס ישראל. הרב דרוקמן גידל דורות של תלמידים, לצד כהונתו כחבר כנסת וכסגן שר הדתות. הרב דרוקמן הותיר אחריו מורשת מפוארת של אהבה ללא גבולות לתורת ישראל, לעם ישראל, למדינת ישראל ולארץ ישראל כולה. מורשתו תמשיך ללוות את עם ישראל לדורות. בשם הכנסת, אני שולח תנחומים למשפחתו ולתלמידיו הרבים. יהי זכרו ברוך".