אורית סטרוק נפרדת מהרב דרוקמן עם תמונה מהחופה אותה ערך הרב

פוליטיקאים, אישי ציבור ורבים בעם ישראל מבכים את מותו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן. חברת הכנסת סטרוק הספידה את הרב ופרסמה תמונה מיוחדת מהחופה שלה, אותה ערך הרב

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 22:28 א בטבת התשפג

אורית סטרוק נפרדת מהרב דרוקמן עם תמונה מהחופה אותה ערך הרב
אורית סטרוק, צילום: Sraya Diamant/Flash90

אבל בציונות הדתית: זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן הלך הערב לעולמו והוא בן 90. הרב, שהיה מחשובי הרבנים בציונות הדתית זכה להספדים מכל רחבי הקשת הפוליטית הישראלית ורבים מהגולשים ברשת סופדים לרב. גם חברת הכנסת מהציונות הדתית, אורית סטרוק ספדה לרב ושיתפה ברגע אחד מרגש מהחופה שלה.

הפוסט של חברת הכנסת סטרוק:

"ברוך דיין האמת, הרב חיים מאיר דרוקמן עבר לעולם שכולו טוב. בשיאו של חג החנוכה, אנחנו נפרדים מהרב שהאיר את חייו של דור שלם באור אהבת התורה, העם והארץ. אורו המיוחד יאיר אלינו מעכשיו משם" כתבה חברת הכנסת ושיתפה בתמונה מיוחדת בה נראה הרב בחופה שלה אותה ערך.

הרב דרוקמן

הרב דרוקמן צילום: Avi Dishi/Flash90

לפני מספר ימים בעת שחזרה מביקור אצל הרב כתבה השרה המיועדת בחשבון הפייסבוק שלה: "בדרך הביתה מבית החולים שאל אותי אורי, מה הרעיון הכי חשוב שלמדתי מהרב דרוקמן. מה המשפט שהייתי מצטטת בשמו, בבחינת "הוא היה אומר"? באמת מה? חשבתי לעצמי, ולא מצאתי. אין משפט כזה, אין "הוא היה אומר" כזה. למרות ששמעתי מהרב מאות שיעורים, ולמרות שהשיעורים (על פרשיות השבוע, למשל) חזרו על עצמם ברמה של שיעור-פר-פרשה עד שיכולתי לדקלם אותם גם אם הייתי באותה שבת במקום אחר, והסימניות בספרים נפתחו פעם אחר פעם בדיוק באותם דפים, שמתוכם הקריא הרב בקול נרגש, בחרדת-קודש ממש, שוב ושוב את אותן מילים, למרות כל זאת, המסר המרכזי שלמדתי מהרב דרוקמן אינו מסר של פסוקים או פירושים, של משפטים או מילים, אלא מסר של חיים".