״קבוצה שמנהיגיה מגנים על פדופילים״: רחל עזריה מייעצת לנתניהו לסרב לחרד״לים

מנכ"לית תנועת "דרכנו" הגיבה לסערת תיקון חוק "איסור האפליה" ונתנה עצה לנתניהו איך להתמודד עם חברי הכנסת החרד"לים: "פשוט אומרים לא, יהיה טנטרום, ואז הם יתאפסו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 19:22 א בטבת התשפג

״קבוצה שמנהיגיה מגנים על פדופילים״: רחל עזריה מייעצת לנתניהו לסרב לחרד״לים
צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

סערת תיקון בחוק "איסור אפליה בשירותים ומוצרים": תיקון החוק, שנקרא בקצרה "חוק האפליה" נכנס להסכמים הקואליציוניים בין הליכוד לבין יהדות התורה והציונות הדתית  ויאפשר לבתי עסק פרטיים להימנע מלספק שירות או מוצר בשל אמונה דתית, זאת בתנאי שניתן להשיג חלופה דומה בקרבה גיאוגרפית במחיר דומה. מנכ"לית תנועת "דרכנו" וחברת הכנסת לשעבר מטעם "כולנו", רחל עזריה, הגיבה הערב (א') לסערה ואף נתנה עצה לנתניהו איך להתמודד עם חברי הכנסת החרד"לים.

סטרוק ורוטמן

סטרוק ורוטמן צילום: Flash90

"הוא יופתע כמה מהר הם יתאפסו"

"פתאום נתניהו והליכוד מגלים את מה שכל הדתיים ידענו ממזמן, החרדלים לא קשורים לציונות הדתית. זאת קבוצה שמנהיגיה קיצוניים: נגד להטב, זכויות נשים, טיפול פסיכולוגי (בחיי) מגנים על פדופילים, ועוד בלי סוף. אז אספר איך מתמודדים איתם, מנסיון. פשוט אומרים לא, יהיה טנטרום, ואז הם יתאפסו", כתבה עזריה.

עוד הוסיפה וכתבה כי "הם שיכורי כח שמדמיינים המון כח שאין להם, מנדט אחד אולי הצביע להם כדי שיפגעו בלהטב, לנתניהו מעל 30 מנדטים, שפשוט יאמר להם לא. הוא יופתע כמה מהר הם יתאפסו".

נתניהו מגנה פעם נוספת את דבריה של סטרוק: "זה לא קרה וזה לא יקרה"

יו"ר הליכוד וראש הממשלה המיועד, הוציא הערב גינוי נוסף נגד דבריה של חברת הכנסת סטרוק. "אני שולל לחלוטין את דבריה של חברת הכנסת סטרוק. אנחנו לא ניתן להפלות לרעה להט״בים או לפגוע בזכויותיהם של אזרחי ישראל", אמר נתניהו.

עוד הוסיף ואמר כי "במדינה שאני אוביל לא יהיה מצב שאדם, בין אם הוא, להט״ב ערבי או חרדי או כל אדם אחר, יכנס לבית מלון ולא יקבל שירות, יכנס לרופא ולא יקבל שירות. זה לא קרה ב-15 שנות כהונתי כראש הממשלה וזה לא יקרה גם עכשיו".