נעצר חשוד בדרדור פח אשפה שפצע באורח קשה אשה בירושלים

המשטרה עצרה חשוד בהצתה ודרדור פח אשפה גדול שמחץ ופצע באורח קשה את מירל דז׳לובסקי, עוברת אורח שעברה במקום במהלך הפרות סדר של חרדים בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 16:03 א בטבת התשפג

נעצר חשוד בדרדור פח אשפה שפצע באורח קשה אשה בירושלים
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות כוחות המשטרה של מחוז ירושלים בשכונת מאה שערים בעיר, נעצר היום (א') חשוד בהצתה ודרדור פח אשפה גדול שמחץ ופצע באורח קשה את מירל דז׳לובסקי, עוברת אורח שעברה במקום במהלך הפרות סדר והתפרעויות אלימות. החשוד, נעצר על ידי השוטרים ברחוב ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. חקירת המקרה נמשכת ובכוונת המשטרה להמשיך לפעול למיצוי הדין עם כלל המעורבים במעשה.

כזכור, לפני כשבועיים, בצומת הרחובות בר אילן - צפניה בירושלים, מאות מפרי סדר התפרעו, יידו אבנים הציתו פחים וחסמו את ציר התנועה. כתוצאה מהפרת הסדר, נגרם נזק לניידת משטרה השוטרים שני חשודים בחשד להפרת סדר והצתת פח, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה. 

צילום: דוברות המשטרה

דרעי: "חילול ה׳, חייבים לעצור בהקדם ולמצות עמם את הדין"

כזכור, בקשת הפוליטית גינו את אירוע האלימות בירושלים. ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו גינה את האירוע: "אני מגנה בתוקף את ההתפרעות האלימה שבה נפצעה אמש עוברת אורח בידי קיצונים חרדים בירושלים. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים לפשע הזה ולמצות איתם את מלא חומרת הדין. אין שום מקום להתפרעויות אלימות ברחובות ישראל".

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, גינה בחריפות את הפרות הסדר האלימות בירושלים: ״הזדעזעתי לשמוע על האירוע החמור ברחוב בר אילן בירושלים, בו מפגינים משולחי רסן גרמו לפציעה קשה בתושבת העיר. אלימות והתפרעות איננה מחאה, אלא חילול ה׳ ואני מוקיע אותן מכל וכל. את הפורעים הללו שמטילים אימה על תושבי ירושלים חייבים לעצור בהקדם ולמצות עמם את הדין״.

יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת יצחק גולדקנופף: "אני מגנה בחריפות את ההתפרעות של קומץ מפגינים אמש, שהביאה לפציעתה באורח קשה של עוברת אורח תמימה. כל מחאה, חשובה ככל שתהיה חייבת להעשות על פי כללי החוק ותוך שמירה על כללי הסדר הציבורי, חופש הביטוי לא מצדיק אלימות בשום פנים ואופן. אני מצפה מרשויות החוק ללכוד את הפורעים ולמצות עימם את מלוא חומרת הדין. אני מתפלל לשלומה ומאחל לה החלמה מהירה".