"פנו אליי לעבור לליכוד - עוד לא החלטתי"

שרת הפנים היוצאת סיפרה על ההצעות שקיבלה מהליכוד: "אם אתפקד - נדבר" | על הטעויות במהלך הקריירה הפוליטית שלה: "יש טעות של הפרת הבטחות והייתה עוד טעות - לעזוב את הבית היהודי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/22 23:15 ל בכסלו התשפג

"פנו אליי לעבור לליכוד - עוד לא החלטתי"
איילת שקד, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שרת הפנים היוצאת איילת שקד תמצא את עצמה בעוד כשבוע וחצי מעבירה את המשרד לשר הבא, אריה דרעי, לאחר שבבחירות האחרונות רצה בראש מפלגת הבית היהודי ולא עברה את אחוז החסימה. בראיון פרידה לתכנית "פגוש את העיתונות" של ערוץ 12, סיכמה שקד את הקריירה הפוליטית שלה וסיפרה על ההצעות שקיבלה מהליכוד.

"פנו אליי לעבור לליכוד, עוד לא החלטתי. אני כרגע לא בליכוד. אם אתפקד, נדבר. במהלך הקריירה הפוליטית שלי, עשר שנים, עשיתי תמיד מה שחשבתי שנכון למדינת ישראל. שמרתי על הערכים שלי ועל הערכים שבשמם נבחרתי. עשיתי שורה של דברים כדי להיות נאמנה לערכי הימין. מי שישפוט אותי לפי המעשים גם יבין שאני צודקת", סיפרה שקד.

הליכוד

"פנו אליי, עוד לא החלטתי".הליכוד צילום: Gili Yaari/Flash90

"חשבתי שזה מה שהיה נכון למדינה"

עוד נשאלה שקד על הממשלה היוצאת, ממשלת בנט-לפיד שלקחה בה חלק בהקמתה. "אני אף פעם לא עזבתי את מחנה הימין מבחינת המעשים שלי. אתה ואני זוכרים היטב שלפני שקיבלתי את ההחלטה הזו האופציה הייתה ללכת לבחירות שבסופן ככל הנראה הייתה קמה ממשלת שמאל ערבים - חשבתי שזה מה שהיה נכון למדינה", אמרה שרת הפנים היוצאת.

שקד ובנט. ימינה תתייצב

שקד ובנט. ימינה תתייצב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שקד נשאלה בראיון האם היא מודה שהיא שגתה במהלך הקריירה הפוליטית שלה. "יש טעות של הפרת הבטחות, הייתה עוד טעות - לעזוב את הבית היהודי ב-2018. המצפן הערכי שלי לא השתנה, העבודה שעשיתי הייתה יום-יום לטובת כל אזרחי מדינת ישראל. שיניתי את בית המשפט העליון. כשנכנסתי לתפקיד היה בכל בית המשפט העליון שופט שמרן אחד - היום יש מחנה, הוא הרבה יותר מאוזן. פעלתי להקים 14 יישובים בנגב, לא היה מעשה בן-גוריוני כזה עשרות שנים", השיבה שקד.