"תודה על העבודה הקשה שלך בהעלאת המודעות לקיומן של התארגנויות להט"ביות"

בהמשך להקמת הקרן על שמו של מעוז, הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות שלח היום הבית הפתוח מכתב ליו"ר נעם, בו נכתב: "רצינו להביע את רחשי ההערכה שלנו עבור פועלך להעלאת הנראות של מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/12/22 13:46 כז בכסלו התשפג

"תודה על העבודה הקשה שלך בהעלאת המודעות לקיומן של התארגנויות להט"ביות"
אבי מעוז, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר נעם וסגן השר המיועד אבי מעוז, התבטא לפני כחודש נגד מצעד הגאווה בירושלים ואמר כי צריך לבטל אותו. ב"הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות" בירושלים הגיבו והטרילו את מעוז על ידי פתיחת קרן צדקה על שמו. היום (ד') הגיע השלב השני במחאה של הבית הפתוח.

"רצינו להביע את רחשי ההערכה שלנו עבור פועלך"

בהמשך להקמת הקרן על שמו של מעוז, הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות שלח היום מכתב ליו"ר נעם, בו נכתב: "רצינו להביע את רחשי ההערכה שלנו עבור פועלך להעלאת הנראות של מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים בקרב הציבור בישראל. אנא ראה מכתבנו זה הן כהזמנה אישית להשתתף במצעד הגאווה והסובלנות והן כהבהרה חד משמעית שהמצעד בירושלים יתקיים איתך או בלעדיך".

עוד נכתב: "אין ספק כי ישנם ציבורים שלמים בישראל שהלהט"ב בתוכם לא היו זוכים לדעת כי יש קהילה הממתינה לקבלם בזרועות פתוחות, לולי העבודה הקשה שלך בהעלאת המודעות לקיומן של  התארגנויות להט"ביות שוחרות שלום, אהבה וחופש במדינת ישראל".

המכתב לאבי מעוז

המכתב לאבי מעוז.

"ציבור ענק בישראל חפץ בירושלים סובלנית, שוויונית ודמוקרטית"

כאמור, לאחר דבריו של מעוז, בבית הפתוח הבטיחו כי על התרומות לקרן אבי מעוז יביאו לשליחת מכתב תודה אישי לחבר הכנסת אבי מעוז, ומאז נתרמו כ-100 אלף שקלים לקרן.

אלון שחר, מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, אמר עם פרסום המכתב כי התבטאויותיו של מעוז הביאו לבית הפתוח בירושלים תמיכה רבה בחודש האחרון. "כשפתחנו את הקרן על שמו הבטחנו לשלוח מכתב הוקרה והערכה לאור התרומות הרבות שהגיעו. היום עשינו זאת. התרומות שהגיעו לקרן בחודש האחרון מוכיחות שוב ושוב כי ציבור ענק בישראל חפץ בירושלים סובלנית, שוויונית ודמוקרטית, וכמובן תומך במצעד הגאווה והסובלנות בירושלים. המצעד הקרוב יצעד ב-1 ביוני 2023 ברחובות ירושלים ואנחנו מזמינים את כל הציבור, כולל ח״כ אבי מעוז, להשתתף במצעד".