הבית הפתוח בירושלים מטריל: קרן צדקה לכבודו של אבי מעוז

אחרי שיושב ראש נעם וסגן השר המיועד התבטא נגד מצעד הגאווה בירושלים ואמר כי צריך לבטל אותו וכי הוא יפעל לכך, הבית הפתוח בירושלים פותחים קרן צדקה על שמו: "אנחנו נעדכן אותו במכתב תודה אישי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 22:24 ז בכסלו התשפג

הבית הפתוח בירושלים מטריל: קרן צדקה לכבודו של אבי מעוז
מצעד הגאווה בירושלים. ארכיון, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

 

אחרי שאמירה של אבי מעוז עוררה סערה בקהילת הלהט"ב הירושלמית, הבית הפתוח בירושלים משיב ומטריל את סגן השר המיוד ויושב ראש נעם. כזכור, מעוז אמר כי "צריך לבטל את מצעד הגאווה בירושלים תחילה. אני אדאג לבטל אותו, זו בושה וחרפה", ובארגון פותחים בתגובה קרן צדקה על שמו.

"מה עוד יכול לתרום אבי מעוז למצעד הגאווה והסובלנות חוץ מיח"צ?"

בבית הפתוח כתבו: "בסיכומו של יום סוער, אנחנו רוצות להזמין את כולן וכולם לתמוך במצעד הירושלמי. בבית הפתוח חשוב לנו מאוד לתמוך במעורבות של הציבור עבור הקהילה הגאה, וישבנו וחשבנו מה עוד יכול לתרום אבי מעוז למצעד הגאווה והסובלנות חוץ מיח"צ?".

כאמור, הם הכריזו על פתיחת קרן צדקה: "אנחנו גאות ושמחות להכריז על פתיחתה של קרן צדקה לכבודו של חבר הכנסת אבי מעוז, המוקדשת לחיזוק הנראות של הקהילה הגאה בירושלים - במצעד, בתקשורת, ובכל דרך שתעלה על דעתנו!", והוסיפו: "אנחנו נעדכן אותו במכתב תודה אישי".

המודעה המטרילה

המודעה המטרילה צילום: הבית הפתוח

מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים: "קיומה של הקהילה הגאה בירושלים הוא עובדת חיים קיימת"

אלון שחר, מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, שנמנה עם מארגני מצעד הגאווה בירושלים, הזמין את מעוז להשתתף במצעד. "קיומה של הקהילה הגאה בירושלים הוא עובדת חיים קיימת והיא אינה תלויה בגחמותיהם של פוליטיקאים כאלה ואחרים", אמר שחר. "מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים הוא הפגנה וזכות ההפגנה והמחאה עדיין בתוקף. המצעד יצעד ב-1 ביוני 2023 ברחובות ירושלים למען שוויון, סובלנות, אהבה ודמוקרטיה ונשמח לראות גם את ח''כ אבי מעוז צועד איתנו".