שחקני ארגנטינה חולצו במסוק לאחר שהוקפו במיליוני אנשים

נבחרת ארגנטינה נחתה הבוקר עם גביע העולם בבאנוס איירס, מיליוני אנשים ברחובות הקיפו את האוטובוס ולאחר שלא ניתן היה להמשיך בנסיעה השחקנים חולצו במסוק | למרות הזכיה במונדיאל לא כולם בארגנטינה שמחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 22:40 כו בכסלו התשפג

שחקני ארגנטינה חולצו במסוק לאחר שהוקפו במיליוני אנשים
אוהדי ארגנטינה, מציפים את הרחובות, צילום: shutterstock

שחקני ארגנטינה חולצו במסוק: דיווחים שמגיעים מארגנטינה מספרים על כאוס ברחובות הבירה בואנוס איירס לאחר שמיליוני אוהדים הקיפו את אוטובוס הנבחרת ולא נתנו לו להמשיך במסלולו. לאחר הזכיה במונדיאל, נחתה הלילה נבחרת ארגנטינה כשלאו מסי יוצא מפתח המטוס ומניף את גביע העולם. 

צפו בתקציר, ארגנטינה אלופת העולם:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

כאוס ברחובות, השחקנים חולצו במסוק

מיד לאחר מכן יצאו השחקנים על אוטובוס מיוחד לעבר רחובות בואנוס איירס על מנת לחגוג עם ההמונים החוגגים ברחובות, לאוטובוס הוקצע מסלול שיקיף איזורים נרחבים מהבירה אך לאחר מספר שעות השלים האוטובוס רק כרבע מהדרך. לאחר שהדוחק ברחובות לא איפשר את המשך נסיעתו של האוטובוס הדיווחים מספרים כי השחקנים חולצו במסוק יחד עם הגביע. בתמונות מהחגיגות בבירה נראית מיליוני אנשים סביב האוטובוס ובתיעוד שמגיע נראים שני אוהדים קופצים מגשר אל תוך האוטובוס של השחקנים כשאחד מהם נופל על הקהל הרב.

לא כל הארגנטינאים שמחים

מיליוני ארגנטינאים אמנם שמחים אבל מתברר כי לא כולם אוהבים את החגיגות הגדולות. ממשלת ארגנטינה הודיעה לאחר הזכייה על יום חופש לכולם על מנם שיוכלו לחגוג את הרגע הגדול, אבל במחוות שונים ברחבי המדינה לא אהבו את יום החופש שנכפה עליהם ובמקומות רבים מתנגדים לכך ואף הודיעו כי לא ישחררו את העובדים.

גם בקרב שחקני ארגנטינה נוצרה אי נעימות, לאחר שראש הממשלה הזמין את הנבחרת למעונו על מנת להצטלם במרפסת בדומה לתצלום של הנבחרת שזכתה במונדיאל 1986. אבל חלק משחקני הנבחרת חוששים מהגעה למעון ראש הממשלה ומניצול פוליטי של הזכיה, נכון לעכשיו עוד לא ברור אם התמונה אכן תצולם.