"זוממים לנשל אותנו": ארגוני להט"ב דתיים מתכננים עצרת תפילה

ארגוני להט"ב דתיים צפויים לקיים עצרת תפילה בכיכר הבימה בעקבות הממשלה המסתמנת: "קולות משסעים בחברה שלנו מקבלים כוח, זוממים לפגוע בנו ומאיימים על שלמותו של עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/22 16:17 כה בכסלו התשפג

"זוממים לנשל אותנו": ארגוני להט"ב דתיים מתכננים עצרת תפילה
מצעד הגאווה בירושלים, צילום: גילי יערי/פלאש 90

"לא ניתן לשנאה לדבר בשם היהדות": בעקבות הקמת הממשלה המסתמנת, ארגוני להט"בים דתיים מארגנים עצרת תפילה בשבוע הבא, ערב נר שמיני של חנוכה, בכיכר הבימה תחת הכותרת "עצרת תפילה לשלום לישראל".

"קולות משסעים בחברה שלנו מקבלים כוח, זוממים לנשל אותנו מזכויותינו ולפגוע בנו, ומאיימים על שלמותו של עם ישראל. עת צרה היא ליעקב, ובעת צרה - מתפללים. נתפלל שהממשלה החדשה תפעל לטובתנו ולא נגדנו, ושתרבה אור ולא חושך", נכתב בהודעה. 

צילום: חברותא

עוד נכתב בהודעה כי "נתכנס כולנו, שומרי שבת ויהודים של יום חול, נשים, גברים, להט"בים, סטרייטים, יהודים ומי שלא, נדליק נר שמיני ואחרון של חנוכה, נתפלל לאבינו שבשמים ונראה שאנחנו כאן. העצרת הינה פרי יוזמתם של פעילים בקהילה ושל חברותא".

"לא ניתן לשנאה ולאפליה לדבר בשם היהדות"

יו"ר חברותא, שי ברמסון: "כמה מנבחרינו החדשים טועים לחשוב שהיהדות היא מונופול שנתון לגחמותיהם. לא ניתן לשנאה ולאפליה לדבר בשם היהדות, וניתן תשובה הולמת באמצעות העצרת הזו".

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנכ"ל חברותא, נתנאל שלר הגיב ואמר כי "רבים מהקהילה שלנו הביעו חשש מתוצאות הבחירות, ובעיקר מהסמכויות שהשונאים שלנו עומדים לקבל. החלטנו לקיים את הפעילות המיוחדת הזו כמענה שמנתב את האנרגיות למקום יהודי וחיובי".