מצבו של הרב חיים דרוקמן ממשיך להיות קשה ויציב

בהודעה מטעם בית החולים הדסה נמסר כי מצבו של זקן רבני הציונות הדתית מוסיף להיות קשה ויציב, וכי הוא מאושפז ומטופל ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי | שמו לתפילה: חיים מאיר בן מילכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 12:27 כד בכסלו התשפג

מצבו של הרב חיים דרוקמן ממשיך להיות קשה ויציב
הרב דרוקמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מצבו הרפואי של הרב חיים דרוקמן, מזקני רבני הציונות הדתית, ממשיך להיות קשה אך יציב. בעדכון שיצא מטעם בית החולים נמסר כי במצבו של הרב דרוקמן לא חל שינוי וכי הרב מטופל ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי בהדסה עין כרם במצב קשה ויציב.

"מאמינים ומצפים לישועה"

נזכיר כי ביום שישי משפחתו של הרב שידרה אופטימיות ומסרה כי "על אף המצב הקשה, אנו מאמינים ומצפים לישועה". ממשפחתו של הרב נמסרה את תודה לכל המתפללים: "אנו נפעמים ומודים לאלפים הרבים שהגיעו לרחבת שריד בית מקדשנו לתפילת רבים לרפואתו של הרב. תודה גדולה גם לכל היוזמות המקומיות הרבות לרפואת הרב שהמשפחה שומעת - תפילות, קריאת תהילים של תינוקות של בית רבן, הפרשות חלה, הקדמת קבלת שבת, ריבוי לימוד תורה ועוד יוזמות רבות שאנו גם לא מכירים. אלו מחזקות את כולנו, ואנו בטוחים שגם את הרב". 

המשפחה מסרה תודה לצוות בית החולים הדסה עין כרם, להנהלת בית החולים ולצוות המסור ביחידה לטיפול נמרץ פנימי, על הטיפול ברב ועל היחס התומך והדואג למשפחה כולה.הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואת חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.