בתו של הרב דרוקמן: "קראו לנו חלילה כבר להיפרד"

הרבנית ברוריה ביננפלד, מבקשת מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואת אביה, זקן רבני הציונות הדתית, ומספרת: "אתמול הוא התעורר והגיב לנו ולרופאים, אנחנו מקווים שהנס ימשיך" | סמוטריץ': "עם ישראל חייב הרבה מאוד לרב דרוקמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 09:28 כא בכסלו התשפג

בתו של הרב דרוקמן: "קראו לנו חלילה כבר להיפרד"
הרב חיים דרוקמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ביום שישי האחרון זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, אומת לנגיף הקורונה לאחר שלא חש בטוב. אתמול בבוקר חלה הדרדרות במצבו של הרב חיים דרוקמן ובהיוועצות עם רופאיו הועבר הרב לבית החולים הדסה עין כרם לצורך בדיקות מקיפות וטיפול בהתאם לצורך. מצבו של הוגדר קשה והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ. הבוקר (ה') בתו, הרבנית ברוריה ביננפלד, סיפרה כי אתמול התרחש נס. 

"ברוך השם היה לנו נס גדול", אמרה ברדיו "קול חי", וסיפרה כי "קראו לנו חלילה כבר להיפרד. אתמול הוא התעורר והגיב לנו ולרופאים, אנחנו מקווים שהנס ימשיך. יש לנו הרבה תקווה. מבקשים מהציבור להמשיך להתפלל לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה".

סמוטריץ': "שזכות הרבים וזכויותיו הרבות של הרב תעמוד לו ותעמוד לנו"

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיע לבית החולים הדסה עין כרם וביקש מהציבור להתפלל לרפואתו של הרב דרוקמן. "עם ישראל חייב הרבה מאוד לרב דרוקמן, מצבו של הרב לא טוב, אני קורא לציבור להעתיר בתפילות לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה. הן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים. שזכות הרבים וזכויותיו הרבות של הרב תעמוד לו ותעמוד לנו ושיחזור לאיתנו ונזכה שישוב לאיתנו". 

לתהילים לרפואת הרב דרוקמן במהלך דיון בכנסת

חבר הכנסת אוהד טל מהציונות הדתית ביקש אתמול מיו"ר ועדת הכספים משה גפני לקרוא יחד עם חברי הכנסת פרק תהילים לרפואתו של הרב. יחד עם חברי הוועדה שנכחו בדיון, דתיים וחילונים, טל אמר פרק תהילים, והוסיף: "הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל".